“God mat med fin utsikt”
Omdöme om Genius Loci

Genius Loci
Rankad som nr 7 av 160 Restauranger i Tropea
Omdömet skrevs 26 juli 2018 från mobil enhet

Mysigt litet ställe med bra mat. Lite dyrare än många andra restauranger i Tropea men väl värt pengarna då de lagar bra mat och som är lite annorlunda än på många andra ställen. Rekommenderar varm att gå hit.

Datum för besöket: juli 2018
Tack mariajX2148MM

Omdömet skrevs 20 juli 2018 från mobil enhet

Bra service, vacker utsikt, gott vin.
Maten var bra utan att vara extra ordinär.

Ett tips är att Komma i tid då de få borden ute snabbt går åt.

Datum för besöket: juli 2018
Tack Ida S
Omdömet skrevs 8 maj 2017 från mobil enhet

Vacker utsikt. Kändes intimt och lyxigt! Maten var väldigt smakrik. Vi åt grillad fisk och friterad fisk. Så mycket att man inte orkade äta allt.

Datum för besöket: maj 2017
Tack Solveig F
Omdömet skrevs 15 oktober 2016

Läget är helt fantastiskt! Maten var inte sämre, vi åt hemlagad ravioli med fisk, helt underbar. Till huvudrätt friterade bläckfisk, sardiner och räkor. Till detta drack vi ett gott vitt vin från trakten som kyparen rekommenderade! En positiv matupplevelse !

Datum för besöket: oktober 2016
1  Tack Beppan49
Omdömet skrevs 1 oktober 2016

Mycket god mat, härlig utsikt och trevlig och uppmärksam personal.Antipasti med 4 olika rätter, mycket smakfullt.
Svärdfisken var utmärkt, seabass likaså. Det lokala vinet som personalen rekomenderade passade utmärkt. Panacottan och espresso, en perfekt avslutning. Rekomenderas starkt.

Datum för besöket: september 2016
Tack Jananders99

Resenärer som tittade på Genius Loci tittade också på

Tropea, Province of Vibo Valentia

Besökt Genius Loci? Berätta vad du tyckte!