“Bästa restaurangen”
Omdöme om Genius Loci

Genius Loci
Rankad som nr 7 av 159 Restauranger i Tropea
Omdömet skrevs 1 oktober 2016

Mycket god mat, härlig utsikt och trevlig och uppmärksam personal.Antipasti med 4 olika rätter, mycket smakfullt.
Svärdfisken var utmärkt, seabass likaså. Det lokala vinet som personalen rekomenderade passade utmärkt. Panacottan och espresso, en perfekt avslutning. Rekomenderas starkt.

Tack Jananders99

Omdömet skrevs 15 augusti 2016 från mobil enhet

Vi va här en kväll ok mat men inte så Italiensk tyckte vi personalen kändes som dom stressade fram rätterna för dom skulle ha in en sittning till.

Tack Lellekba
Omdömet skrevs 2 augusti 2016 från mobil enhet

Helt ok mat. Kunde ha haft lite mer kryddning. Vi testade Carbonara, Risotto, Grillade Havskräftor och Sliced beef. Biffen var grym och även havskräftorna. Däremot hade vi gärna sett lite mer smak i både risotton och Carbonaran. Servicen var väldigt bra med trevlig personal.

Tack Michaelgus
Omdömet skrevs 1 juli 2016 från mobil enhet

Mycket bra mat, omsorgsfullt tillagad och snygg uppläggning. Fantastisk utsikt och en mycket romantisk plats. Trevlig personal som ger utmärkt service. Var här två gånger under vår semestervecka.

Tack Annchabe
Omdömet skrevs 14 juni 2016 från mobil enhet

Maten är jättebra, utsikten är storslagen, servicen håller en hög nivå. En av de mest romantiska uteserveringarna i solnedgången. Rekommenderas starkt!

Tack Claes L

Resenärer som tittade på Genius Loci tittade också på

Tropea, Province of Vibo Valentia

Besökt Genius Loci? Berätta vad du tyckte!