“Trevligt och gott!”

Rankad som nr 18 av 160 Restauranger i Tropea
Bra för: Romantiska möten, Särskilda tillfällen, Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 14 juli 2018

Mysig bakgård och bra service (pesrsonalen ansträngde sig på engelska) och mycket god mat och resonabla priser, rekommenderar denna restaurang varmt!

Datum för besöket: juli 2018
1  Tack Cecilia S

Omdömet skrevs 9 juli 2018 från mobil enhet

Bra mat till bra pris. Ligger i en fin gränd i gamla delen av Tropea. Personalen var trevlig vid vår ankomst och även under servering. Men vid betalning utav en annan personal fick vi ett mycket otrevligt bemötande. Någon frågade efter toaletten och svaret var att du kan läsa själv på skyltarna. Inte ok! Inget tack eller adjö. Synd, när kvällen i övrigt varit helt ok.

Datum för besöket: juli 2018
1  Tack Sofia Z
Omdömet skrevs 26 maj 2018 från mobil enhet

Mysigt ställe i en innegård Bra service Vi åt kyckling (vilket inte så många ställen serverar i Tropea) Den var vällagad

Datum för besöket: maj 2018
1  Tack Wima50
Omdömet skrevs 2 september 2017 från mobil enhet

Inne i en liten gränd, bra service och engelskan ok. Underbar pasta, stort utbud på viner. Dock väldigt okända viner för mig.

Datum för besöket: september 2017
Tack 7niklasj
Omdömet skrevs 2 augusti 2017 från mobil enhet

Vi fick jättebra service och satt i derss mysiga gränd (de har även en liten piazza med uteservering). Åt utsökt svärdfisk och min partner åt lika utsökt tonfisk. Vi beställde även in en halv liter lokalt vitt vin (mezzo litro vino bianco locale) som gifte sig bra med maten. Även den kalabresiska salladen (med tomat, rödlök och basilika) var väldigt god! Vill även skriva om deras "patata fritta" som vi trodde skulle vara vanliga pommes, men det var egentillagade "chips", så gott!

Datum för besöket: augusti 2017
Tack DeryaBa

Resenärer som tittade på La Lamia tittade också på

Tropea, Province of Vibo Valentia

Besökt La Lamia? Berätta vad du tyckte!