“Mycket bra resturang”

Rankad som nr 18 av 160 Restauranger i Tropea
Bra för: Lokal mat, Särskilda tillfällen, Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 26 maj 2017

Vi åt både kött och skaldjur och alla var lika nöjda. Personalen rekommenderade ett mycket gott och även prisvärt vin som gjorde måltiden fulländad. Restaurangen ligger i en lugn innergård. Rekommenderar det.

Tack erikssonfa

Omdömet skrevs 9 oktober 2016

Åt en mycket god Pasta Carbonara till hyggligt pris. Familjär stämning, trevlig personal och en mycket vacker innergård.

Tack 43242Varberg
Omdömet skrevs 30 augusti 2016 från mobil enhet

Vi åt pasta med rödlök, pasta vongola, bläckfisk, svärdfisk,
Mycket trevlig resturang, var här för tio år sedan fortfarande lika bra, 4 rätter och vin och öl 60 eur, vita Vinet var ochså bra,
Kan varmt rekommenderar denna resturang för par

Tack Harald G
Omdömet skrevs 5 augusti 2016 från mobil enhet

Vi åt två kötträtter, musslor pasta och friterad potatis som var helt fantastisk blev rekomenderad ett mycket prisvärt vin som gjorde det hela magiskt. Notan landa på 100€ för fyra personer. Fantastisk service kommer garanterat tillbaka

Tack MagnusLe
Omdömet skrevs 1 juli 2016 från mobil enhet

Trevligt ställe med mycket god mat. Hög klass på carbonaran som testats på flertal ställen. Mysig bakgård, bra service.

Tack Annchabe

Resenärer som tittade på La Lamia tittade också på

Tropea, Province of Vibo Valentia

Besökt La Lamia? Berätta vad du tyckte!