“Smakfattigt”
Omdöme om Alice Restaurant

Alice Restaurant
Rankad som nr 4 av 160 Restauranger i Tropea
Omdömet skrevs 21 juli 2018 från mobil enhet

Mysig resturang med bra läge. Högt betyg på TripAdvisor men förstår inte varför för maten är helt smaklös. Den kvinnliga servitrisen såg riktigt uttråkad ut och log inte en enda gång. Ett plus för snyggt upplägg av maten.

3  Tack Helen B

Omdömet skrevs 8 juli 2018 från mobil enhet

Jag förstår inte hur det här stället kan ha så bra betyg. Maten var smaklös och servicen värdelös. Stället vill vara "fine dining" restaurang men det är ett misslyckande.

1  Tack noellel341
Omdömet skrevs 26 maj 2018 från mobil enhet

En pärla i Tropea Mysigt ställe med mycket vänlig personal Modern italiensk mat och mycket gott lokalt vin Deras tiramisu med limoncello var helt perfekt som en god avslutning på en mycket bra middag

1  Tack Wima50
Omdömet skrevs 25 juli 2017 från mobil enhet

Beställde antipasti, sedan pasta till huvudrätt samt en efterrätt. Hade troligtvis för höga förväntningar efter alla recensioner på tripadvisor. Maten var tyvärr ganska smaklös..däremot så är själva restaurangen jättetrevlig och framförallt trevligt bemötande av servitörerna! Så i det stora hela så hade vi en jättetrevlig kväll med en trevlig atmosfär men som sagt maten kunde varit bättre.

3  Tack tudl
Omdömet skrevs 23 juli 2017 från mobil enhet

Små vackra kreationer. Jättegoda smaker. Utmärkt bemötande av personalen. Det går att ta antipasta, primo och secondo.

1  Tack johnfederstedt

Resenärer som tittade på Alice Restaurant tittade också på

Tropea, Province of Vibo Valentia

Besökt Alice Restaurant? Berätta vad du tyckte!