“Otroligt god mat och ett fantastiskt bemötande ”
Omdöme om Restaurant Picanha

Restaurant Picanha
Boka med
Restaurant Picanha har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 2 av 159 Restauranger i Tropea
Omdömet skrevs 1 augusti 2018 från mobil enhet

Trevlig personal som agerar professionellt, en mysig utomhusmiljö och jättegod mat. Väldigt prisvärt

Tack tobilpoli
Churrascheria, Proprietario på Restaurant Picanha, svarade på det här omdömetSvarade 1 augusti 2018

Geachte gebruiker, met dit antwoord bedankt voor het positief beoordelen van ons, gevleid wij verbinden ons tot standvastigheid en kwaliteit om de meer en meer aangegane verbintenis te behouden en te verbeteren.
Het management, samen met al het personeel, biedt een hartelijke groet en een spoedig afscheid

Omdömet skrevs 27 juli 2018 från mobil enhet

En sydamerikansk köttrestaurang med riktigt fint och gott kött. Trevlig personal och mysig miljö. Den ligger lite bort från gamla delarna av Tropea men värd promenaden dit. Rekommenderas varmt om man vill få en köttmåltid efter fisk och pasta.

Tack Maria J
Churrascheria, Proprietario på Restaurant Picanha, svarade på det här omdömetSvarade 27 juli 2018

Kära fru Maria, med detta svar tackar dig för att du har granskat oss positivt, smickrad, vi förbinder oss med konstantitet och kvalitet för att behålla och förbättra det åtagande vi gör.
Vi beklagar att vi inte är i Tropeas historiska centrum men alla våra kunder hittar parkering framför cncello i vår restaurang. (Bekvämlighet).
Ledningen och all personal erbjuder dig en hjärtlig hälsning och ser dig snart

Omdömet skrevs 22 maj 2018 från mobil enhet

Vi besökte restaurang Picanha två gånger under vår veckolånga vistelse i Tropea, trots att det var en bit för oss att gå från centrum. Det var absolut värt det.
Trevlig och kunnig personal samt ägaren själv som tog sig tid och pratade med sina gäster.
Grillat kött som smälte i munnen och gott vin till. Vid det första besöket tog vi en meny men det blev alldeles för mycket mat för mig så andra gången blev det entrecote.
Rekomenderar verkligen ett besök på denna restaurang.

Tack ladyu39
Churrascheria, Proprietario på Restaurant Picanha, svarade på det här omdömetSvarade 23 maj 2018

Kära användare, tack för att du uttryckte din åsikt genom att granska oss positivt.
Varje dag strävar vi efter att göra allt vi kan för att förbättra och göra våra kunders upplevelse med kvalitet, service och artighet en minnesvärd och trevlig upplevelse.
All personal hälsar dem varmt och ser fram emot att träffa dig snart
Picanha Tropea

Omdömet skrevs 10 maj 2018 från mobil enhet

Kött i världsklass mycket bra service ägaren mycket trevlig och berättade om restaurangen bästa matupplevelsen i Tropea

Tack L-a N
Churrascheria, Proprietario på Restaurant Picanha, svarade på det här omdömetSvarade 24 maj 2018

All personal hälsar dem varmt och ser fram emot att träffa dig snart
Picanha Tropea

Omdömet skrevs 6 september 2017 från mobil enhet

Vi var ett sällskap på 4, försökte boka via TripAdvisor men enligt bokningssystemet va det fullt. Vilket inte stämde när jag sen ringde dit. Vilket va väldigt tur! Bästa måltiden i tropea-området under den vecka vi varit här. Tog en meny, vilket innehöll antipasti och 10! Sorters olika kött med tillbehör till priset av 32e. Kan inte beskriva köttet på annat vis än otroligt! Grillat perfekt, smakrikt och bordsserveringen gjorde även sitt för att höja måltiden. Duktig personal som är duktiga på engelska. Missa inte detta ställe om ni är i närheten!

Tack Niklas J
Churrascheria, Proprietario på Restaurant Picanha, svarade på det här omdömetSvarade 9 september 2017

Kära Niklas , vi är glada att veta hur mycket du har skrivit, tack för alla detaljer som ingår i vårt jobb utan åtskillnad och det hjälper oss att ge oss styrka och tillväxt för att bli bättre och bättre.
Vi ser fram emot att träffa dig igen, all personal ger dig väldigt varma hälsningar.
Trojanen av Picanha

Resenärer som tittade på Restaurant Picanha tittade också på

Tropea, Province of Vibo Valentia

Besökt Restaurant Picanha? Berätta vad du tyckte!