Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline91 US$
eDreams91 US$
Agoda.com91 US$
Destinia.com94 US$
Tripadvisor91 US$
ZenHotels.com
Omdömet skrevs 7 oktober 2012

Ett okej ställe att bo på men inte mycket mer. Bra läge precis vid stranden, fin utsikt från den extremt lilla balkongen. Trevlig personal i receptionen, varav en engelsk-talande. Rent på rummet och i allmänna utrymmen.
Familje-rummet var extremt litet, vi bodde 3 vuxna och ett barn i 5 dagar, längre än så hade blivit jobbigt eftersom man bodde på varandra. AC:n läckte som ett såll och fungerade sådär. Duschen växlade för det mesta mellan skållhett och iskallt vatten och hade emellanåt extremt dåligt tryck. Vattenbehållaren ovanför toaletten läckte så att man blev "duschad" när man hade spolat och tvättade händerna efter toalettbesök. Parkeringen utanför hotellet var visserligen avgiftsfri men väldigt liten och risken att bli "inparkerad" stor. Frukosten var inte så mycket att ha, väldigt enkel och är man morgontrötta (som vi) så finns risken att t ex brödet är slut och personalen börjar städa undan så fort man satt sig. Väldigt gott kaffe dock!
Det är långt att gå till restauranger, finns en restaurang på hotellet och en del strandrestauranger som i september endast hade öppet kvällstid på helgerna. De öppnade dessutom inte förrän klockan 20:30-21, lite sent om man har små barn.
Sammantaget ett okej men väldigt enkelt "hotell" som funkar för några nätters övernattning. Skulle dock lägga till lite pengar och bo på ett bättre ställe närmare staden vid nästa besök.

Datum för vistelsen: september 2012
Tack 777777aq

Datum för vistelsen: maj 2021
Omdömet skrevs 16 september 2020

Rumstips: posizione strategia per una vacanza tranquilla di vero relax
Datum för vistelsen: september 2020
Piccolo Hotel Terracina, Proprietario på Piccolo Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 9 oktober 2020

Omdömet skrevs 16 september 2020

Rumstips: e situato in una posizione strategica per la tranquillità
Omdömet skrevs 11 september 2020 från mobil enhet