“Snabbt gott”

Ristorante da Luciano's
Rankad som nr 7 av 27 Restauranger i Stromboli
Omdömet skrevs 6 september 2016 från mobil enhet

Var ute kvällsturen från tropea . Stannade här för att äta, tog ett par pizzor bla. seciliana med ansjovis jätte god. Snabb service gott vin

Datum för besöket: september 2016
Tack Observanten

Omdömet skrevs 3 augusti 2016 från mobil enhet

Jättebra lunch och fantastisk utsikt! Omtänksam och trevlig personal. Rekommenderas varmt, vi längtar redan tillbaka.

Datum för besöket: juli 2016
Tack Annsi1959
Omdömet skrevs 21 maj 2016 från mobil enhet

Urdålig mat och service! Personalen var direkt otrevlig! Rekommenderar inte! Blev rekommenderad detta ställe men tyvärr......blev inte mätt å nästan förolämpad av den okompetenta servitrisen.

Datum för besöket: maj 2016
Tack evakristina2015
Omdömet skrevs 12 maj 2016 från mobil enhet

En fint placerad restaurang upp på en klippa vid kyrkan i byn. Centralt och bra placering när du ska vänta på att vandra upp till Stromboli. Den har en bedårande utsikt över havet och Stromboli. Buffé serveras över dagen. bra service ok priser

Datum för besöket: maj 2016
Tack tvz2014
Omdömet skrevs 12 juli 2014

Från gatan ser denna restaurang inte så märkvärdig ut, men de har en härlig uteserveringsveranda med en förtjusande utsikt. Dessutom var vi så nöjda med vårt första besök här att vi gick hit en gång till innan vi reste från ön. Pizzorna var mycket goda och prisvärda.

Datum för besöket: juli 2014
    • Atmosfär
Tack Jamenbin

Resenärer som tittade på Ristorante da Luciano's tittade också på

Stromboli, Aeolian Islands

Besökt Ristorante da Luciano's? Berätta vad du tyckte!