“Bästa restaurangen i Sestriere”

Last Tango Ristorante Grill
Rankad som nr 5 av 59 Restauranger i Sestriere
Kök: Italienskt
Omdömet skrevs 19 april 2018

Den bästa restaurangen i Sestriere, utan tvekan! Bra service, fantastisk mat och äkta italiensk känsla. Köttet kommer från lokala gårdar och det märks verkligen. Mitt intryck är att personalen verkligen bryr sig om ens upplevelse. Kan varmt rekommendera ett besök!

Datum för besöket: mars 2018
Tack Kristoffer E

Omdömet skrevs 5 februari 2017 från mobil enhet

Vi blev väldigt besvikna på kvaliten i både service och mat.
Kyparen på restaurangen hade inget intresse av att lyssna på kundena och var endast intresserad av att prata om sig själv.
Gå inte hit!

Tack Joakim A
Omdömet skrevs 5 februari 2017 från mobil enhet

Missat att kunden bör vara i fokus när man driver restaurangverksamhet
En mkt dryg kypare som mästrande både personal & gäster. Vi bytte restaurang till efterrätten!!!

Tack Andythetiger
Omdömet skrevs 5 februari 2017 från mobil enhet

Det kändes fel direkt från början. Vår servitör lyssnade inte på våra önskemål och hade en konstig inställning. Förrätt och varmrätt var ok men middagen blev en dålig upplevelse för oss och vi lämnade restaurangen innan efterrätt.

Tack fredrik2018
Omdömet skrevs 13 mars 2016 från mobil enhet

Flera personer i sällskapet fick mat som var kall, maten skickades tillbaka men fick tillbaka den lika kall. Överlag så smakade inte maten något alls!
Servicen var i princip obefintlig! Vi fick en kaxig och självsäker genomgång av menyn av ägaren. Men det var inget han kunde leva upp till.
Ägaren hade en väldigt taskig attityd och inte alls samarbetsvillig.

Datum för besöket: mars 2016
Tack RCastillo88

Resenärer som tittade på Last Tango Ristorante Grill tittade också på

Sestriere, Province of Turin

Besökt Last Tango Ristorante Grill? Berätta vad du tyckte!