“al mare con nemo recens.”
annan resenär har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Alessandr ...
2 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 24 juni 2017 för en vistelse i juni 2017
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
jun 27 2017
Grazie mille Alessandro, è stato davvero un piacere avervi nostri ospiti e speriamo tanto di rivederci in futuro! Nemo è sempre pronto ad accogliervi!
Un abbraccio
Emanuela e Davide
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera