“Bäst restaurangen i backen!”
Omdöme om Rocce Nere

Rocce Nere
Rankad som nr 9 av 51 Restauranger i Sauze d'Oulx
Kök: Italienskt
Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Vi åt lunch här tre ggr under vår vecka. Vi bemöttes trevlig o personalen var seviceminded.

Pastan smakade finfint, gulaschen kanske inte lika finfin.

Blir det skidor igen Souze igen blir detta vår givna val i backen.

Datum för besöket: februari 2020
Tack lw7001

Omdömet skrevs 3 februari 2020 från mobil enhet

Det var god mat och bra dricka. Men det var ganska dyrt och dem talar dålig engelska. Dålig servering men ändå trevligt ställe som lunch.

Datum för besöket: februari 2020
Tack LuddeLundkvist
Omdömet skrevs 24 mars 2019

God vällagad mat, fantastiskt solläge, grym atmosfär och helt underbar personal som förgyller varje besök och får en att känna sig som hemma! Ett toppenställe helt enkelt!

Datum för besöket: mars 2019
1  Tack johanna_alander
Omdömet skrevs 1 mars 2019 från mobil enhet

Bästa lunch i pisten. Mycket god lasagne, efterrätt och cappuccino. Trevlig personal och bra service.

Datum för besöket: februari 2019
Tack Edit1964
Omdömet skrevs 23 februari 2019 från mobil enhet

Go mat, perfekta solstolar, snabb service.
Ligger precis vid nerfarten innan Sauze d’Oulx, perfekt för en dryck innan man åker ner i byn.

Datum för besöket: februari 2019
Tack Harry67Larry

Resenärer som tittade på Rocce Nere tittade också på

Sauze d'Oulx, Province of Turin

Besökt Rocce Nere? Berätta vad du tyckte!