“Mysigt o trevlig personal”
Omdöme om Ristorante Assietta

Ristorante Assietta
Rankad som nr 15 av 51 Restauranger i Sauze d'Oulx
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Vi var gäng på 8 pers. med olika tycke o smak. Restaurangen bestod av två lokaler. En barlokal modell stor och en middagslokal modell mindre. Vi satt i den senare, här var det mysigt. Maten vi beställde och åt var bra hamburgare behövde stöttning med salt, pizza var vällagad och god pasta var bra.

Servispersonalen var trevlig och tillmötesgående ochden totala prislappen var bra.

Datum för besöket: februari 2020
Tack lw7001

Omdömet skrevs 3 februari 2020 från mobil enhet

Bra mat med bra service. Det fungerar som afterski och resturang. Med italiensk mat och mycket val. Dem har vin öl och olika typer av läsk.

Datum för besöket: februari 2020
Tack LuddeLundkvist
Omdömet skrevs 25 januari 2020 från mobil enhet

Härlig restaurang med bra service och god mat. Vi tog var sin pizza som smakade förträffligt. En öl ute i solen smakade mycket gott. Serviceminded personal och snabb service. Rekommenderas varmt

Datum för besöket: januari 2020
Tack bosseb152
Omdömet skrevs 24 mars 2019

Härligt solläge, fräsch mat, gott kaffe och trevlig personal som hjälpte oss att fixa fram bord på en princip fullsatt uteplats!

Datum för besöket: mars 2019
Tack johanna_alander
Omdömet skrevs 24 juli 2016 från mobil enhet

Vi är 4 vänner som besökte den här restaurangen vår första kväll i byn och vi kommer inte komma tillbaka. Maten var nämligen fullkomligt usel och långt under normal kvalitet i det fantastiska matlandet Italien. Risotton var underkokt, zucchiniblommorna var sönderfriterad till oigenkänning, man kan få bättre förrättssallad på en vägkrog i Polen, tagliatelle med funghi bestod mest av champinjoner på burk och avslutningsvis, kanske det sämsta av allt, sönderstekta lammracks.

Vi såg att de italienare som var där åt alla pizza, så den var kanske bättre än den a la carten, men vi blev faktiskt avskräckta av pizza med korv och pommes frites, ägg och bönor i tomatsås osv...

Servicen lämnade också massor att önska. Vi fick vänta en bra stund på nya bestick när de hade plockat undan mellan rätterna, de sa att de tog emot American Express-kort, gick iväg med kortet en bra stund (vad hände då?) kom tillbaka och sa att de inte tog emot kortet, de glömde vatten till hunden trots upprepade påminnelser. Summa summarum, en riktigt dålig middag!

Datum för besöket: juli 2016
Tack 262cathrynt

Resenärer som tittade på Ristorante Assietta tittade också på

Sauze d'Oulx, Province of Turin

Besökt Ristorante Assietta? Berätta vad du tyckte!