“Tryffelpastan ett underverk!”
Omdöme om Kasai

Kasai
Rankad som nr 6 av 34 Restauranger i Praiano
Omdömet skrevs 7 augusti 2018 från mobil enhet

Åt middag här 2 gånger för att maten var så god att vi var tvungna att komma tillbaka. Tryffelpastan båda gångerna. Bästa vi ätit! Förrätter såsom friterade delikatesser och burrata rekommenderas!!

Tack Arvid R

Omdömet skrevs 23 april 2018

Min man åt en fiskrätt som rekommenderades och såg ut som från den elegantare restaurangen när den kom in, smakade väldigt gott dessutom. Jag åt deras hemlagade pasta med svårt tryffel och det var samma sak där, elegant upplägg och väldigt väldigt gott. Vi åt tiramisu till efterrätt och delade en flaska rött lokalt vin och allt till ett helt överkomligt pris. Vi överraskades med limoncello efteråt

1  Tack colourpower
Omdömet skrevs 7 oktober 2017

Kom tidig kväll för att säkra solnedgång. Läst om stället som skulle ha bra mat men blev besviken på få rätter på menyn. Max fem totalt varav inget passade oss. Efter lite dricka blev det annat ställe nere i staden.

1  Tack Jan L
Omdömet skrevs 22 juli 2017 från mobil enhet

Rekommenderar ett besök här. Maten är god, servicenivå väldigt hög!! Man sitter på gatan, där de har dekorerat med lampor och växter så att det är mysigt. Det som tar udden ur är att det är mitt på gatan där bussar och en del fordon kör förbi.

Tack linda T
Omdömet skrevs 12 juli 2017 från mobil enhet

Efter att ha besegrat ett gäng trappor kom vi fram till Kasai och kunde äntligen slå oss ned. Även om borden ligger vid vägen med viss trafik är läget med utsikt över havet fantastisk. Personalen är trevlig och uppmärksam och restaurangen är gemytlig med en känsla av genuinitet över sig. Maten var ok/god, tyvärr aningen smaklös, och något under de höga förväntningar vi hade givet recensionerna på TA.

Tack Magnus H

Resenärer som tittade på Kasai tittade också på

Praiano, Amalfikusten

Besökt Kasai? Berätta vad du tyckte!