Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Anders K
Stockholm, Sverige

Hit åker jag gärna tillbaka

Omdöme om Hotel Margherita
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 24 apr. 2019från mobil enhet
Ett lagom stort hotel som tar hand om sina gäster så att de trivs. Lagom stora rum, bra sängar, bra städat och mycket bra utsikt från den fina balkongen. Och slutligen en bra frukost. Vi hade bil och parkering var inget problem
Datum för vistelsen: april 2019
Resetyp: Reste som ett par
Ser du något problem med det här omdömet?
Andrea F, ProprietarioHotel Margherita, svarade på det här omdömet
Svarade 27 apr. 2019
Kära Anders,
tack så mycket för att du valde oss och låter oss tillfredsställa din semester önskan.
med kärlek:
    4 642 kr
    5 100 kr
0.7 km från Hotel Margherita
Kostnadsfri parkering
Superior Triple  or Double room. The best choice for those who want to spend a pleasant and comfortable holiday. Our Superior Rooms with interiors finished in a Mediterranean style with floors in hand-painted majolica tipical of the Amalfi Coast are undoubtedly an oasis of tranquillity. The Superior Rooms have a private large terrace with sea view, private bathroom with shower, Satellite TV, refrigerator, Internet Wi-Fi.
    3 160 kr
Rumsservice
Visa fler hotell i Praiano
Omdömet skrevs 10 december 2018 från mobil enhet

Charmigt hotell nära Praiano
Fantastisk pol med underbar havsutsikt
Trevliga hotellrum med mysiga balkonger också med en utsikt man kan bara drömma om
Personalen är mycket trevlig och hjälpsam
Parkeringen är gratis
Frukosten är helt ok
Missa inte utflykten till Capri som du kan beställa via hotellet - En av de trevligaste utflykt jag har nånsin gjort för en rimlig kostnad

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack PatrickL201
Andrea F, Direttore på Hotel Margherita, svarade på det här omdömetSvarade 12 december 2018

Dear Patrick,
Thank you very much for your beautiful review!
We're glad that you have enjoyed your pool time, the Capri Tour and the breathtaking view.
We'll do our best to offer a good service in our peace of heaven, a reason to remember a soul place.
Love:
Suela & the all team

Omdömet skrevs 1 augusti 2017 från mobil enhet

Suela (ägarinnan) och en tjej som vi tyvärr inte kommer ihåg vad hon hette men hon bodde i Schweiz var fantastiska. Vi fick hjälp med allt och dom kom med bra rekommendationer, hjälpte till med bokningar och även skjuts till vissa ställen. Vi åt bra på restaurangen M'ama och även på La Moressa, La Strada mm.

Har ni inte varit i Praiano så kan jag rekommendera att bo här.

Datum för vistelsen: juli 2017
2  Tack roberttV454JT
Andrea F, Responsabile relazioni pubbliche på Hotel Margherita, svarade på det här omdömetSvarade 2 augusti 2017

Tack så mycket. Dina ord är mycket viktiga för oss är Valentina mycket glada över att ha hjälpt dig i din semester. Vi hoppas att vi ses snart, det var ett stort nöje att ha dig här.

Omdömet skrevs 27 juli 2017

Bodde här en vecka, föräldrar och två tonåringar och alla var överens om att detta är det perfekta hotellet! Service med ett leende från all personal. Frukostbuffé med allt du vill ha, hembakat bröd och kakor samt omelett lagat efter din beställning! Ett mysigt poolområde där det alltid fanns en solstol och byte av de stora tjocka handdukar flera gånger per dag. Helt perfekt!

Datum för vistelsen: juli 2017
2  Tack simonatraskman
Andrea F, Proprietario på Hotel Margherita, svarade på det här omdömetSvarade 28 juli 2017

Kära gäst,
Tack för din vackra recension.
Vi är mycket glada att du har haft vårt hotell och vår restaurang M'ama !.
Vi hoppas verkligen vara värd för dig igen.
Vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 18 september 2016 från mobil enhet

Med bra service. Varmt mottagande av hela personalen. Fint rum med magnifik vy. Bra att bo i Praiano. Fin utsikt mot Positano, men lugnare. Bra transporter. Hotellet ordnade med transport till restauranger. Fin restaurang på taket också. Rekommenderas!

Datum för vistelsen: september 2016
Tack Jp2000hotmail
Omdömet skrevs 9 juli 2016 från mobil enhet

Här låg vi två nätter. Hade gärna stannat längre.
Vi kom med bil och hotellet ligger en bit upp på höjden vilket var skönt. Bilen parkerades utanför.

Mottogs med ett leende, information om allt möjligt bra att veta och ett glas kallt vin. Rummet visades och i samband med det även restaurang och poolområdet.

Rummet - den mest fantastiska utsikt man kan tänka sig. Balkong. Helt ok sängar och kuddar. Rent och fräscht. Kylskåp. Vattenkokare så man kan göra sig te/kaffe på morgonen och njuta av utsikten.

Pool/relaxområdet - inte så stort men fanns alltid platser. Även här rent och fräscht och man får gratis poolhanddukar.
Underbar utsikt.

Restaurangen - åt här en av två kvällar. Meny för Euro 35. Gott! Bra service. Fantastisk utsikt.
Här var vi ytterligare två gånger, en eftermiddag och sen kväll för barhäng. Perfekt!

Frukost - mycket bra. Man får ägg/omelett eller vad som helst i äggköket. Vilket kaffe man önskar och för övrigt bra om man jämför.

Övrigt - wifi fungerar bra. Vattenflaskor på rummet som man får fylla på hur många gånger som helst. Trevlig personal. Man kan få skjuts av hotellet till/från strand eller lilla centrumet. Går bussar till Amalfi, Sorrento mm med hållplats nära. Man kan lätt gå till/från lilla centrumet om man har starka ben. Kraftig lutning så det kan vara lite jobbigt men som sagt, fram till 19 kan man ringa hotellet så hämtar dom.

Vi kan varmt rekommendera hotel Margherita.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack Thorpoarna