“Grym fisk”
Omdöme om La Strada

La Strada
Rankad som nr 9 av 34 Restauranger i Praiano
Bra för: Familjer med barn, Romantiska möten, Större grupper, Lokal mat, Särskilda tillfällen, Affärsmöten
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 1 augusti 2017 från mobil enhet

Jag beställde dagens fångst som var havsabborre som dom grilla på citronblad och min fru åt kyckling. Båda var nöjda med maten och efterrätten. Vettiga priser och fin utsikt (boka i förväg) samt en mycket trevlig servitris gjorde detta besök till en mycket bra upplevelse.

1  Tack Robert T

Omdömet skrevs 12 juli 2017

Hade hört att detta var Praianos bästa restaurang. Vi uppskattade deras lokala kycklingrätt med mozzarella och tomat och pizzorna var goda, men i övrigt tyckte vi att maten var medelmåttig. Läget vid vägen i Praiano var inte det bästa, eftersom det är mycket trafik.

Tack Lena C
Omdömet skrevs 7 april 2015 från mobil enhet

Vi var där några vänner en blåsig och regnig dag i början på April vilket nog inte är de bästa förutsättningarna för La Strada som har en trevlig uteveranda. Väldigt trevligt bemötande dock och maten var det inget fel på. Bland de mest prisvärda restaurangerna i Praiano. En av oss fick fel fiskrätt men vi var nöjda med serveringen ändå.

Tack Marcus H
Omdömet skrevs 28 juni 2014

Enformig meny med liknande pastarätter. God pizza men dålig service. Jag och min partner fick in våra rätter med 10 min mellanrum. Inte ens en ursäkt. Ett typiskt turistställe som inte utmärker sig.

• Atmosfär
Tack Ismon90
Omdömet skrevs 6 oktober 2013

Kan verkligen rekommendera denna restaurang. Fantastiskt läge i den mysiga byn Praiano. Härlig kvällssol och mycket bra service. Satt utomhus i den ljumma kvällen. Finns platser både inne och ute. Lätt att hitta till utefter huvudgatan i Praiano.

• Atmosfär
Tack bofinken

Resenärer som tittade på La Strada tittade också på

Praiano, Amalfikusten

Besökt La Strada? Berätta vad du tyckte!