“Magisk utsikt på populär restaurang”

Il Pirata Restaurant
Rankad som nr 17 av 34 Restauranger i Praiano
Bra för: Romantiska möten, Lokal mat, Barhäng, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Frukost, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 19 september 2016

I det stora hela en väldigt bra restaurang med god mat och storslagen utsikt där du i stort sett sitter på vattnet. Väldigt mycket folk under middagstid och en av de restauranger med högst prisklass i Praiano. Med det sagt fortfarande värd pengarna.

Tack DanielaJoakim

Omdömet skrevs 25 juli 2015 från mobil enhet

Superhärlig restaurang och med underbart god mat direkt från havet. Ett tips är att boka bord eftersom drn var full varje kväll under vår vistelse. Väldigt trevlig loungedel vid sidan om restaurangen och mycket gott snacks!

Tack Linda A
Omdömet skrevs 30 juni 2015

För hotellgäster som inte har halfboard är detta ett mycket bra alternativ. De ligger precis nere vid havet, och serverar goda rätter och drinkar. Till lunch provade vi deras carpaccio vilket var otroligt god.

Tack Madelenea2013
Omdömet skrevs 26 april 2015 från mobil enhet

Frågan är om ett läge för en restaurang kan bli bättre!
Vägen går en bit ovanför så man slipper höra trafiken!
Man sitter 1 meter ovanför vattnet och utsikten är bedövande vacker!
Vi var för första gången på denna restaurang och servicen var riktigt bra och gemytlig.
Maten var superb och vi återkommer mer än gärna!

Tack magnus g
Omdömet skrevs 11 oktober 2014 från mobil enhet

En underbar restaurang i sagolik miljö. En meter från havet, god mat, trevlig personal och med strandpromenad längs klipporna.

Tack Henrik L

Resenärer som tittade på Il Pirata Restaurant tittade också på

Praiano, Amalfikusten
Praiano, Amalfikusten

Besökt Il Pirata Restaurant? Berätta vad du tyckte!