“Magisk utsikt på populär restaurang”

Il Pirata Restaurant
Rankad som nr 9 av 34 Restauranger i Praiano
Bra för: Särskilda tillfällen, Lokal mat, Romantiska möten, Barhäng
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Lunch, Bokningar
Omdömet skrevs september 19 2016

I det stora hela en väldigt bra restaurang med god mat och storslagen utsikt där du i stort sett sitter på vattnet. Väldigt mycket folk under middagstid och en av de restauranger med högst prisklass i Praiano. Med det sagt fortfarande värd pengarna.

Tack DanielaJoakim

Omdömet skrevs juli 25 2015 från mobil enhet

Superhärlig restaurang och med underbart god mat direkt från havet. Ett tips är att boka bord eftersom drn var full varje kväll under vår vistelse. Väldigt trevlig loungedel vid sidan om restaurangen och mycket gott snacks!

Tack Linda A
Omdömet skrevs juni 30 2015

För hotellgäster som inte har halfboard är detta ett mycket bra alternativ. De ligger precis nere vid havet, och serverar goda rätter och drinkar. Till lunch provade vi deras carpaccio vilket var otroligt god.

Tack Madelenea2013
Omdömet skrevs april 26 2015 från mobil enhet

Frågan är om ett läge för en restaurang kan bli bättre!
Vägen går en bit ovanför så man slipper höra trafiken!
Man sitter 1 meter ovanför vattnet och utsikten är bedövande vacker!
Vi var för första gången på denna restaurang och servicen var riktigt bra och gemytlig.
Maten var superb och vi återkommer mer än gärna!

Tack magnus g
Omdömet skrevs oktober 11 2014 från mobil enhet

En underbar restaurang i sagolik miljö. En meter från havet, god mat, trevlig personal och med strandpromenad längs klipporna.

Tack Henrik L

Resenärer som tittade på Il Pirata Restaurant tittade också på

Praiano, Amalfikusten

Besökt Il Pirata Restaurant? Berätta vad du tyckte!