“Servicen är fantastisk! ”
Omdöme om Da Vincenzo

Da Vincenzo
Rankad som nr 10 av 92 Restauranger i Positano
Bra för: Särskilda tillfällen, Romantiska möten, Familjer med barn, Affärsmöten, Lokal mat
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Lunch, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 13 augusti 2018 från mobil enhet

En mysig restaurang en bit upp i bergen med supergod mat men det som utmärker är den trevliga personalen som har nära till skratt och samtidigt professionella! Vi återkom en kväll och blev igenkända direkt. Missa inte denna restaurang!!

Tack SussieAx

Omdömet skrevs 17 april 2018 från mobil enhet

Vi var här och åt den bästa middagen i Positano. Bra priser och trevlig personal och bra läge. Jag rekommenderar detta ställe.

Tack Jens A
Omdömet skrevs 10 januari 2018 från mobil enhet

Som så många italienska restauranger är detta ett familjeföretag i generationer .
Trevlig restaurang med god mat utöver det vanliga. Oftast fullbokat så boka tidigt på din vistelse. Bästa hälsningar från

Tack Åsa K
Omdömet skrevs 26 september 2017 från mobil enhet

Svårt att få bord här så bäst att boka i förväg. Charmigt italienskt kök med mycket gott att prova :) Tonfisken god, pastan & underbara efterrätter :) tiramisun smakade mer :)

Tack Sabina_B_700
Omdömet skrevs 11 september 2017 från mobil enhet

Trevlig restaurang med mat utöver det vanliga. Oftast fullbokat så boka tidigt. Bästa hälsningar från

Tack Åsa K

Resenärer som tittade på Da Vincenzo tittade också på

Positano, Amalfikusten

Besökt Da Vincenzo? Berätta vad du tyckte!