“Bästa restaurangen!!”
Omdöme om Il Ritrovo

Il Ritrovo
Boka med
Il Ritrovo har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 5 av 92 Restauranger i Positano
Bra för: Särskilda tillfällen, Affärsmöten, Lokal mat, Familjer med barn, Större grupper, Romantiska möten
Middagsalternativ: Frukost, Lunch, Sent på kvällen, Middag, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 20 maj 2018 från mobil enhet

Eftersom vi bodde strax ovan byn var det skönt med en middagsrestaurang i närheten. Vi blev så glatt överraskade att vi återvände en kväll till. Fantastiskt bemötande och service och sedan underbart god mat och goda drycker. Kan varmt rekommenderas. Om man bor långt ifrån kan man be att deras gratisbuss hämtar och lämnar vid hotellet.

Tack Kata6259

Omdömet skrevs 5 oktober 2017 från mobil enhet

Fick detta ställe rekommenderat från ägaren av det B&B vi bodde på. Restaurangen ligger lite off så de ordnar med en shuttle bus som plockar upp alla som bokat bord. Just denna restaurang hade ingen maffig utsikt som några av de andra i samma område har. I övrigt var detta en av de bättre matupplevelserna i Positano som jag tyvärr annars är lite besviken på då jag förväntade mig en bättre upplevelse jämfört med Italienare hemma i Sverige.

Tack Sebastian S
Omdömet skrevs 28 juni 2017 från mobil enhet

Blev hämtade med restaurangens egen gratistaxi. Smidigt och kanon då vi också bodde 15min utanför Positano. Mycket god mat (flera glutenfria alternativ för mig som ej kan äta vanlig pasta) och trevlig personal. Vi hade en härlig kväll och var mycket nöjda över att vi blev rekommenderade detta ställe.

Tack Izabelle B
Omdömet skrevs 10 maj 2017

God mat, fantastiskt trevlig personal. Vinlistan var tjock som en bibel. Utsikten ifrån restaurangen är helt otrolig.

Tack biffan57
Omdömet skrevs 22 april 2017

Trevlig personal, god mat, stort utbud av viner parat med fantastisk utsikt över Positano.
Väl värt ett besök

Tack Sten-Göran M

Resenärer som tittade på Il Ritrovo tittade också på

Positano, Amalfikusten

Besökt Il Ritrovo? Berätta vad du tyckte!