“Otroligt god lunch!”

Kök: Italienskt
Bra för: Romantiska möten, Särskilda tillfällen, Lokal mat
Middagsalternativ: Frukost, Lunch, Middag, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 24 september 2017 från mobil enhet

Vi stannade till för lunch på denna restaurang - mycket bra val. Fin utsikt, trevlig personal och jättegod pasta. Bästa jag ätit !

Tack 225ingerh

Omdömet skrevs 11 september 2017 från mobil enhet

Trevlig personal o välkomnande restaurang. Åt i restaurangen en kväll. Sällskapet som var med var nöjda,önskade lite mer kryddor i maten.
Andra gången tog vi med hämtpizzor och de var väldigt goda

Tack Åsa K
Omdömet skrevs 26 april 2017 från mobil enhet

Fint ställe och bra mat. Pizza ok samt kött kanon bra. Beställde huset röda vin och det var över förväntan. Rekommenderas att besöka.

Tack Janne65
Omdömet skrevs 6 mars 2016 från mobil enhet

Mysig restaurang med underbar mat. Rekommenderas för de som vill ha romantisk middag och god mat
!!!!!!!!!

Tack vivien t
Omdömet skrevs 24 juli 2015 från mobil enhet

Charmigt läge, i stort sett PÅ smal ringlande gata med fin havsutsikt. Effektiv service. Helt OK mat m fokus på pasta/pizza.

Tack Vesabi

Resenärer som tittade på Il Fornillo tittade också på

Positano, Amalfikusten

Besökt Il Fornillo? Berätta vad du tyckte!