“Kanonmat”

Kök: Italienskt, Från Medelhavet, Modernt
Bra för: Romantiska möten, Affärsmöten, Särskilda tillfällen, Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Lunch, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 12 juli 2017 från mobil enhet

Väldigt bra mat och en härlig plats att sitta på. Vi hade lite problem med att få ett bra bord trots att vi bokat med speciella önskemål i förväg men efter lite tjat gick det. Kan rekommenderas.

Tack David A

Omdömet skrevs 27 juni 2017 från mobil enhet

Mycket nöjda efter ett andra besök på en vecka. Mycket vällagat, trevlig och uppmärksam personal. Kan varmt rekommenderas.

Tack Mikael K
Omdömet skrevs 27 juni 2017 från mobil enhet

Mycket trevlig restaurang med utmärkt mat. Oerhört trevlig och uppmärksam personal. Vi åt flera rätter och det var inget problem att få dela rätterna. Restaurangen var så bra att det blev två besök på en vecka.

Tack Go585982
Omdömet skrevs 16 september 2016 från mobil enhet

Ligger lite högre upp. Satt på deras veranda med tak över. Väldigt god mat och trevlig service. Prova gärna deras öppna ravioli eller pastan med hummer. Duktiga på viner. Fick ett perfekt läge på bordet eftersom vi bokade via hotellet. Får alltid bra platser om de bokar istället för att man gör det själv

Tack Ingela G
Omdömet skrevs 12 juli 2016

Åt den godaste pastan jag ätit i mitt liv på detta ställe och då var vi i Italien i elva dagar.. Mycket bra service och mysigt ställe. Inte jätte dyrt och inte jätte billig, någonting mitt emellan. (Ta shellpastan med fyllning och burrata ovanpå!!!)

Tack 349olivia_

Resenärer som tittade på Next2 tittade också på

Positano, Amalfikusten

Besökt Next2? Berätta vad du tyckte!