“Middag”

Ristorante Mediterraneo
Rankad som nr 33 av 92 Restauranger i Positano
Bra för: Romantiska möten, Familjer med barn, Särskilda tillfällen, Affärsmöten, Lokal mat
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Lunch, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 26 april 2017 från mobil enhet

Kvälls måltid när vi anlände till Positano sent på kvällen. Trevlig personal med mycket bra service. Maten var kanon de olika rätter vi åt.

Tack Janne65

Omdömet skrevs 25 juni 2016 från mobil enhet

God och smakrik mat. Lagom stor meny att välja från. Restaurangen fylldes snabbt med folk och personalen var mycket trevlig trots stress.

Tack Tess Å
Omdömet skrevs 17 maj 2016 från mobil enhet

Vi var tvungen att gå dit och äta en gång till under vår vistelse. Det hemgjorda pastan var det bästa som vi ätit. Att personalen var trevligt var ett plus. Bra priser.

Tack Nils V
Omdömet skrevs 6 mars 2016 från mobil enhet

Atmosfären i den här restaurangen är underbar! Vill du få dröm Italien upplevelse och känsla så kommer pietro tillfredsställa dig med sin gitarr. Super god vin ! Ta husets ! Nästa gång vi kom bjöd de på champagne för att vi kom tillbaka. Tar hand om sina gäster. Inte godaste maten i stan men värt det.

Tack vivien t
Omdömet skrevs 25 november 2011

Ok mat och service men dyrt för nivån. Trevlig personal. Begränsad tillgänglighet i menyn.

• Atmosfär
Tack Regnabo

Resenärer som tittade på Ristorante Mediterraneo tittade också på

Positano, Amalfikusten

Besökt Ristorante Mediterraneo? Berätta vad du tyckte!