“Perfekt läge och utmärkt lägenhet”
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Hammarö, Sverige
Nivå 3 Skribent
13 omdömen
3 omdömen om hotell
“Perfekt läge och utmärkt lägenhet”
Omdömet skrevs 15 september 2015 för en vistelse i april 2015

´Vacker och ren lägenhet med alla faciliteter. Ligger centralt i Pistoia som är en mycket trevlig stad och inte så turistisk utan verkar genuint italiensk. Torget intill har allt man behöver i matväg och även trevliga restauranger.
Blev hämtad av ägarinnan vid tågstationen och hon guidade oss också i omgivningarna när vi kom.
Vill varmt rekommendera detta boende.

Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Service
Gillade mest: Rent och läget i centrala stan
Gillade minst: Trapporna, fanns ingen hiss.
Resegrupp: Med vänner
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Rekommenderas för:
Kompisresa Äldre resenärer
Familjer med småbarn
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
  • Hade hotellet wifi/internet?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera