“Mycket bra”
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

7 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 hjälpsamhetsröster
“Mycket bra”
Omdömet skrevs oktober 25 2017 för en vistelse i juni 2017

Mycket trävlig ställe. Trävlig och hjälpsam personal. Dåck dålig frokost,fanns inget att äta, vi har fått kvitto för kaffe som vi fick till frokost. En mindre men trävlig poll. Det finns ett antall fantastiska stränder i område. Charmig litet stad och fantastiskt mat i restorangerna. Det ingår ingen städning i hotellet, vill man ha extra städning så kostar det ca 35€. I övrigt hade vi ett fantastiskt semester!

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
zegwaard
North Brabant Province, Nederländerna
2 omdömen
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan för en vistelse i maj 2018

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera