Omdömet skrevs 28 oktober 2015

Bra hotell som ligger lite utanför Venedig. Man tar sig snabbt till Venedig via bussarna som går precis utanför. Också mycket lätt och snabbt att ta sig till/från flygplatsen med taxi eller buss. Biljetter köps enkelt inne i lobbyn.
Personalen är mycket bra och vänlig och hjälper till med allt. Rummet var fint och allt är rent och fräscht. Frukostbuffén är bra och middagsrestaurangen helt ok.
Pool finns.

• Bodde här: oktober 2015, reste som ett par
2  Tack Jens F
Omdömet skrevs 14 oktober 2015

Rummen mycket fräsch och praktiska. Bra förvaring för kläder och mycket sköna sängar.
Badrummet kändes lyxigt och rymligt.
Personalen i lobbyn proffsiga och mycket hjälpsamma.
Restaurangen vackert strikt, frukosten bra.
Endast ca 5 km in till Venedig och 8 km till Marco Polo flygplatsen- det var perfekt för oss.

Tips för att välja rum: Välj att få ditt rum bort från via Orlanda, trots bra fönsterisolering ett visst brus från Trafiken.
  • Bodde här: oktober 2015, reste som ett par
Tack birgitta h
Omdömet skrevs 24 augusti 2015

Efter en vecka på Lido de Venezia så var det klokt att bo sista natten närmare flygplatsen. Kan varmt rekommendera detta hotell som hade underbart bekväma sängar och en gudomlig frukost med det godaste kaffe jag fått någonsin. Poolen är ett stort plus. På minussidan kommer restaurangen vad gäller middag. Vi köpte biffstek för 200 kr tallriken och fick en stor seg och smaklös köttbit. Och att ta 40 kr för ett glas läsk gör ingen glad. Sedan att personalen i restaurangen beter sig som om det vore värsta gourmetmaten de serverat gör det hela ännu jobbigare. Tyvärr finns inga andra restauranger i närheten att tillgå. Läget är bra med tanke på flygplats men uselt om man tänkt göra annat än bada i poolen. Tung trafik i närheten också. Bra med hotellets egna taxibuss på morgonen till flygplatsen €14 för hela rummet.

• Bodde här: augusti 2015, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med Hilton Garden Inn
Tack ABalderlover
Omdömet skrevs 7 augusti 2015 från mobil enhet

Perfekt hotell om man vill ha pool och närhet till Venedig. Cirka 10 minuter med buss som går direkt utanför hotellet till Venedig. Fräscha rum, sköna sängar och frukosten var bra. 10 minuter till flygplatsen hotellet kan ordna transfer för cirka 14 euro per rum!

Bodde här: augusti 2015, reste med familjen
1  Tack Åsa B
Omdömet skrevs 26 juli 2015 från mobil enhet

Bodde på Hilton Garden en natt innan jag och min flickvän åkte vidare mot Dolomiterna. Det är ett bra hotell. Dock ganska tråkig och opersonlig atmosfär. Läget är inte speciellt upphetsande heller - granne med en stor väg. Däremot är det rent och fräscht, det finns en schysst pool och det är smidigt att ta sig in till Venedig från hotellet, det går bussar var tionde minut. Dessutom är frukostbuffén bra, det finns många sötsaker.

Bodde här: juli 2015, reste som ett par
Tack RasmusPer