“Toppenrestaurang i Marina di Massa”

Ristorante La Peniche
Boka med
Ristorante La Peniche har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 8 av 174 Restauranger i Marina di Massa
Bra för: Romantiska möten, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Frukost, Lunch, Sent på kvällen, Middag, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 26 juli 2017

Finfin restaurang med riktigt hög kvalitet på maten, trevligt läge vid en ilten kanal och personal som gav oss (familj med två tonåringar) utmärkt service och fick oss att känna oss välkomna. Det är lätt att förstå att den är listad som Michelin-restaurang. Priserna är förstås höga, men inte astronomiska - mat och service på den här nivån får man betala för. Och det gör man gärna i detta fall! Kommer gärna tillbaka.

Datum för besöket: juli 2017
Tack mats_rickard

Omdömet skrevs 18 juli 2017 från mobil enhet

Vi blev rekommenderade detta ställe, tyvärr har de bara menyer på italienska och vår servitör var inte så bra på engelska så det var lite svårt för oss att veta vad vi skulle beställa. Vi åt varsin ravioli med ricotta & spenat och den var jättegod. Till dessert åt min partner pannacotta och jag en choklad fondant. Dessa var goda men inte fantastiska! 3 av 5. Gott men minus för menyn på italienska & bristen på kommunikation + lite väl dyrt.

Datum för besöket: juli 2017
Tack MImmi1994
Omdömet skrevs 19 juli 2016 från mobil enhet

Väldigt fina skaldjur och mysigt att sitta ute på en flotte och äta. Köttet var inte stekt perfekt, önskade det medium men fick "well done". Men gott var det!

Datum för besöket: juli 2016
Tack Suss_Engelholm
Omdömet skrevs 3 september 2014

(+)
Utsökt mat, bra service med lyhörd personal. Det är möjligt att både äta inne i restaurangen, på utomhusplatsen mot gatan eller på den flytande terassen med en liten utsikt mot kanalen. Priserna motsvarar matens kvalité mycket väl. En liten enkel förrätt ingår.

(-)
Kuvertavgift tillkommer med 3 Euro för bland annat servett och bröd. Gäss som har sitt uppehälle i kanalen tigger mat av matgäster på den flytande bryggan.

Datum för besöket: augusti 2014
    • Atmosfär
Tack Mikael F
Omdömet skrevs 27 augusti 2014

För att äta på denna restaurang bör du boka bord i förväg, speciellt på Fredag, lördag och söndag. Du kan välja att äta ute på den flytande bryggan eller inne i restaurangdelen. Maten är suverän och servicen likaså. Serveringspersonalen talar bra det Engelska språket. Restaurangen öppnar vid tiden 7:30 pm alla kvällar.

Datum för besöket: augusti 2014
1  Tack Mikael F
penichou, Propriétaire på Ristorante La Peniche, svarade på det här omdömetSvarade 31 augusti 2014

merci à vous d'avoir laissé un avis
à bientôt
magali

Resenärer som tittade på Ristorante La Peniche tittade också på

Massa, Province of Massa Carrara

Besökt Ristorante La Peniche? Berätta vad du tyckte!