“Oväntat bra!”

Kök: Italienskt, Bar, Café
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost
Omdömet skrevs 23 september 2018 från mobil enhet

Lokal bar med egenbryggd öl (mycket god) och lokal (överförväntan) god och prisvärd mat. Trevligt bemötande. Perfekt för lunch eller för att ta det lugnt och svalka sig med en öl.

Tack alittlenaive

Omdömet skrevs 29 juli 2018 från mobil enhet

Ett enkelt strandhak med bra priser, bra mat och fantastisk service. En av de restauranger där personalen är flytande på engelska. Familjärt och serviceinriktat!

Tack O3778RUannal
Omdömet skrevs 16 maj 2018 från mobil enhet

Mycket trevligt ställe för god mat och god dryck med enkelhet. Helt enkelt ett superställe. En familjedriven strandnära restaurang som tillverkar det mesta själva. Man är glad när man går därifrån.

Tack pijos
Omdömet skrevs 20 september 2017 från mobil enhet

Låt er inte avskräckas av plaststolarna och det i övrigt enkla intrycket. Ägarna kan sina saker och erbjuder väldigt god mat och suverän service.
Franco föreslog 4 olika pastarätter som vi kunde dela på och alla var jättegoda. Personligen tycker jag att lasagnen var allra bäst. Till det drack jag en lokalproducerad körsbärsöl som jag kan rekommendera.
Totalt sett mycket prisvärt.

Tack Anders6515
Omdömet skrevs 1 september 2017 från mobil enhet

Gå dit - du blir inte besviken. Ett hål i väggen- restaurang utan att vara ett "hål i väggen". Den bästa lasagnen vi någonsin ätit. Förutom fantastiska smaker kryddad med kärlek och personlig service. Å prisvärt, halva priset jmf med andra och dubbelt så bra! Det säger allt!

Tack Johanna S

Resenärer som tittade på Chiosco Bar S. Francesco tittade också på

Besökt Chiosco Bar S. Francesco? Berätta vad du tyckte!