“Fantastisk service!”

Kök: Italienskt, Bar, Café
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen
Omdömet skrevs 29 juli 2018 från mobil enhet

Ett enkelt strandhak med bra priser, bra mat och fantastisk service. En av de restauranger där personalen är flytande på engelska. Familjärt och serviceinriktat!

Datum för besöket: juli 2018
Tack O3778RUannal

Omdömet skrevs 16 maj 2018 från mobil enhet

Mycket trevligt ställe för god mat och god dryck med enkelhet. Helt enkelt ett superställe. En familjedriven strandnära restaurang som tillverkar det mesta själva. Man är glad när man går därifrån.

Datum för besöket: maj 2018
Tack pijos
Omdömet skrevs 20 september 2017 från mobil enhet

Låt er inte avskräckas av plaststolarna och det i övrigt enkla intrycket. Ägarna kan sina saker och erbjuder väldigt god mat och suverän service.
Franco föreslog 4 olika pastarätter som vi kunde dela på och alla var jättegoda. Personligen tycker jag att lasagnen var allra bäst. Till det drack jag en lokalproducerad körsbärsöl som jag kan rekommendera.
Totalt sett mycket prisvärt.

Datum för besöket: september 2017
Tack Anders6515
Omdömet skrevs 1 september 2017 från mobil enhet

Gå dit - du blir inte besviken. Ett hål i väggen- restaurang utan att vara ett "hål i väggen". Den bästa lasagnen vi någonsin ätit. Förutom fantastiska smaker kryddad med kärlek och personlig service. Å prisvärt, halva priset jmf med andra och dubbelt så bra! Det säger allt!

Datum för besöket: september 2017
Tack Johanna S
Omdömet skrevs 1 augusti 2017 från mobil enhet

Härligt ställe där man och fru med barn drev restaurangen och gjorde allt själva inklusive att laga maten. Härlig service, de tog sig tid med varje gäst och var uppmärksamma och genuint trevliga, ingen meny utan de berättade allt som fanns att välja mellan muntligt. Supergod mat.

Datum för besöket: juli 2017
Tack Mills_johansson

Resenärer som tittade på Chiosco Bar S. Francesco tittade också på

Besökt Chiosco Bar S. Francesco? Berätta vad du tyckte!