“Gå dit! ”

Kök: Italienskt, Bar, Café
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen
Omdömet skrevs september 1 2017 från mobil enhet

Gå dit - du blir inte besviken. Ett hål i väggen- restaurang utan att vara ett "hål i väggen". Den bästa lasagnen vi någonsin ätit. Förutom fantastiska smaker kryddad med kärlek och personlig service. Å prisvärt, halva priset jmf med andra och dubbelt så bra! Det säger allt!

Tack Johanna S

Omdömet skrevs augusti 1 2017 från mobil enhet

Härligt ställe där man och fru med barn drev restaurangen och gjorde allt själva inklusive att laga maten. Härlig service, de tog sig tid med varje gäst och var uppmärksamma och genuint trevliga, ingen meny utan de berättade allt som fanns att välja mellan muntligt. Supergod mat.

Tack Mills_johansson
Omdömet skrevs juli 16 2017 från mobil enhet

Gick på tidigare recensioner och de stämde perfekt. Ägaren var väldigt speciell på ett trevligt sätt och vi lät honom bestämma vad vi skulle äta och dricka. Kändes som han hade klart för sig så det var inte värt att säga emot. Det blev fyra olika sorters pasta och någon sorts öl som var gjord i närheten och som var jättegod. Det är ingen gourmetrestaurang men ägaren, ölen och det mysiga läget gör helt klart att vi vill rekommendera detta ställe.

Tack Pagting62
Omdömet skrevs juni 12 2016 från mobil enhet

Trevlig personal, familjärt, god mat och dryck. Ett ställe vi återvände till flera gånger, kaffe på kvällen, öl på em, lunch.

Tack Tina F
Omdömet skrevs mars 28 2016 från mobil enhet

Suverän mat trots det enkla stället. Beställde mozzarella som var otroligt färsk och dessutom billig. Tjejjen tog en lasagne samt ett glas rose som smakade ljuvligt. Synd att vi inte gick hit förens sista dagen så vi inte kunde njuta flera gånger. Ägaren var också väldigt trevlig och tillmötesgående. Bästa maten i maiori!

Tack Daniel A

Resenärer som tittade på Chiosco Bar S. Francesco tittade också på

Besökt Chiosco Bar S. Francesco? Berätta vad du tyckte!