“Bra läge”

Kök: Italienskt
Bra för: Lokal mat, Familjer med barn, Romantiska möten
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Lunch, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs september 24 2016 från mobil enhet

En restaurang med uteservering på huvudgatan och restaurang i en gränd.
Mycket god mat och trevlig personal.
Matsedeln innehåller det mesta som man förväntar sig. Väl värd ett besök!

Tack Klaus-Peter L

Omdömet skrevs september 21 2016 från mobil enhet

Modern trevlig restaurang med fin och uppmärksam servis. Fantastiskt vällagad mat och goda viner. Fisk och kött som utbud och allt vällagat. var här och åt två middagar så testade lite olika rätter - alla väldigt välsmakande. Kan rekommenderas, tar inte reservationer så var ute i god tid.

Tack KajsaLi
Omdömet skrevs augusti 8 2016 från mobil enhet

Här var vi två gånger under vår veckolånga vistelse. Man får vara ute i god tid för att få plats. Det blir kö men restaurangen bjuder på ett glas vin under väntan! Och det är värt att vänta.

1  Tack Pia H
Omdömet skrevs augusti 10 2014 från mobil enhet

God grillad tonfisk och pizza. Extra trevligt att bli bjuden på mousserande vin i väntan på ledigt bord. Åt där flera gånger under vår semester i Maiori.

Tack JuanaSofia
Omdömet skrevs juli 15 2014

Vi åt här två gånger på två veckor och vi blev lika nöjda båda gångerna. Fantastiskt god mat och mycket bra service. Bruschetta och melon-parmaskinka är så stora så man kan dela på dessa förätter med fördel. Fantastiska musslor och pasta vongola. Vi rekommenderar också köttbiten med "pepparsås". Kommer vi till Majori igen så kommer vi att äta här igen!

• Atmosfär
Tack Malin L

Resenärer som tittade på Il Ristorante Dedalo tittade också på

Maiori, Amalfikusten
Maiori, Amalfikusten

Besökt Il Ristorante Dedalo? Berätta vad du tyckte!