“Perfetto”

Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
3 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

106 omdömen
25 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 57 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 31 maj 2020 för en vistelse i maj 2020
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Datum för vistelsen: maj 2020
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
sep 2 2020
Gentilissimo Marco perdono immenso per la tarda risposta ma ho visto ora la recensione! Comunque grazie mille per le bellissime parole è stato un vero piacere conoscervi e accogliervi! Spero di rivedervi presto! Monica
602piergi ...
Bornato, Italien
Nivå 3 Skribent
14 omdömen
3 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 23 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 23 februari 2020 för en vistelse i februari 2020
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Datum för vistelsen: februari 2020
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
sep 2 2020
Perdono immenso per la tarda risposta ma ho visto ora la recensione! Comunque grazie mille per le bellissime parole è stato un vero piacere conoscervi e accogliervi! Spero di rivedervi presto! Monica
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera