“Härligt hus för ett stort sällskap med härliga ...”

Omdöme om Villa Croci 26

Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Omdömen från våra medlemmar

BenkeBv
Nivå 1 Skribent
3 omdömen
“Härligt hus för ett stort sällskap med härliga middagar”
Omdömet skrevs september 15 2015 för en vistelse i maj 2015

Vi var 22 personer som kommit ner för att fira 50 års dag samt spela golf.
Huset var mysigt med ett fantastiskt uterum där vi åt middag varje kväll.
Perfekt med en stor grill som även kocken använde som vi hyrde in för 50 års middagen.
Poolområdet var också trevligt när vi kommit hem efter en dag på golfbanan eller för de som åkt runt bland vingårdarna. I slutet på april början på maj var det dock lite kallt från golvet.
Värmen fick vi inte använda och jag tror även det skulle blivit dyrt då huset är stort.
Lite svårt att hitta huset som verkligen ligger på landet. WiFi funkade endast i ett område i huset. Visserligen socialt då alla samlades för att koppla upp sig:-)
Kan tänka mig hyra huset igen.

Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Service
Gillade mest: Ute huset, grillen och poolen
Gillade minst: Kallt golv
Resegrupp: Vänner
Din ålder 50-64
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Rekommenderas för:
Kompisresa Familjer med småbarn
Större grupper
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
  • Hade hotellet wifi/internet?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
från
5 175 US$
/ vecka
Boka nu
Eller skicka ett meddelande till ägaren
Det här boendet har betalningsskydd
Betala aldrig för din semesterbostad med pengaöverföring.
Läs mer om att betala säkert.
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera