“Middag ”

Rankad som nr 12 av 150 Restauranger i Giardini Naxos
Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 16 september 2018 från mobil enhet

Bra restaurang. Bra personal. Maten var mycket bra. Vin fans från lokala producenter. Kan rekomenderas.

Tack TKN12

Omdömet skrevs 16 september 2018 från mobil enhet

Mycket bra service och trevli personal. G mat och väldigt goda viner i huviudsak Sicilianska viner till humana priser. Serveras även glasvis. Absolut värt ett besök.

Tack KatarinaB334
Omdömet skrevs 23 juli 2018 från mobil enhet

Helt okej mat. Trevligt med oliver och bröd innan maten. Maten var bra om man valde rätt. Vissa rätter misslyckades de tyvärr med. Som underkokt maccaroni och torr risotto

Tack Anto N
Omdömet skrevs 8 juli 2018 från mobil enhet

Har ätit här flera gånger under semestern och har blivit min favorit restaurang! Rekommenderar kycklingen :)

Tack Marie S
Omdömet skrevs 23 september 2017 från mobil enhet

Väldigt olika omdöme från oss.
Lasagne var helt ok men saknade parmesanost en!
Kycklingen smakade bra.
Steak med grönsaker och pommes var dåligt kryddad!
God service men vi fick ingen hutt efter maten lite olika behandling av olika gäster.

Tack Sten-Åke W

Resenärer som tittade på Restaurante Valentino tittade också på

Giardini Naxos, Province of Messina

Besökt Restaurante Valentino? Berätta vad du tyckte!