“Arbetsledare ”

Rankad som nr 4 av 150 Restauranger i Giardini Naxos
Bra för: Romantiska möten, Vacker utsikt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 14 juli 2017 från mobil enhet

Utan konkurrens den bästa restaurangen i Giardini Naxos.
Dyrt men du får vad du betalar för. Fisken är gudomlig, vinet superbt. Sen kan jag tycka att det är synd att somliga tar med barnen dit för att käka pasta. Känns lite mer som ett vuxet ställe.

Datum för besöket: juli 2017
Tack Tony T

Omdömet skrevs 13 juli 2017 från mobil enhet

Firade frugans födelsedag med en siciliansk provsmakningsmeny. Mycket gott kanske något dyrt, i övrigt var det inte dyra priser i övriga menyn. Fantastisk utsikt och värt ett besök. Inget ställe man bara passerar och går in på. Värt att boka bord.

Datum för besöket: juli 2017
Tack 650andersb
Omdömet skrevs 8 juni 2016 från mobil enhet

Vi valde denna restaurang pga av den fina utsikten och tidigare omdömen och vi blev verkligen inte besvikna. Vi åt den godaste spagettin under hela vår vistelse i Sicilien, samt drack det godaste vita vinet. Det enda som inte var perfekt var att mixed fish som enligt menyn skulle vara stekt, visade sig vara friterad.
Servicen var mycket vänlig och kunnig, och det bjöds på både fördrink samt limoncello och chokladkakor till efterrätt. Med den underbara utsikten blev det en perfekt kväll!! Rekommenderas varmt. Garanterat en utav de bästa restaurangerna i Giardini Naxos området.

Datum för besöket: maj 2016
1  Tack mialisten
Omdömet skrevs 25 augusti 2015 från mobil enhet

Restaurangen på taket med den otroligt mysiga stämningen, den fina utsikten och sen trevliga personalen! Här får man egengjord pasta med dagens fångst. De beskriver menyn för en när man kommer då den ser olika ut för varje dag beroende på vad fiskarna har fångat. Jag och min fru blev otroligt nöjda med besöket!

Datum för besöket: augusti 2015
Tack Henrik L
Omdömet skrevs 25 juli 2015 från mobil enhet

Jag och min fru var först lite tveksamma då vi inte är några fanatiker av fisk och vårt intryck var först att det var mycket fokus på det. Vi båda åt en otroligt god måltid med Zucchini blommor till förrätt, köttrullader som var fantastiska till huvudrätt samt att vi delade på en pastarätt som även den var otroligt god. Personalen som serverade på kvällen var såklart trevliga men de kändes aningen oerfarna men med denna goda mat så blir det ändå en femma

Datum för besöket: juli 2015
Tack Niclas H

Resenärer som tittade på La Cucina del Palladio Ristorante & Bar tittade också på

Taormina, Province of Messina

Besökt La Cucina del Palladio Ristorante & Bar? Berätta vad du tyckte!