Omdömet skrevs 9 september 2016 från mobil enhet

Ingen underhållning eller något att göra på hotellet. Maten, frukost och middag, medelmåttig. Vi reste med barn och inte förrän tredje kvällen tog kyparen fram barnmenyn. Dålig respekt för fina råvaror och alla rätter badade i varianter av samma sås. Gratis wifi men seg och opålitlig uppkoppling. Stängdes av redan innan vi åkt. Sängarna var för hårda och när vi bad om extra madrass så tog de extrafilten från rummet och bäddade in under lakanet. Inga täcken i sängarna. Bara lakan och överkast. Hotellet verkar bry sig mer om att hyra ut till fina bröllop än sina turistgäster, för då slog de igång fontäner, belysning och hade musik i trädgården. Men då kunde man ju inte gå dit.

Stranden nedanför hotellet är stenig och hotellens staket går ända ned till vattnet vilket omöjliggör strandpromenader. Shoppingen i stan består av antingen svindyra italienska märkesboutiquer där inte ens rean gör skillnad eller turistshoppar med samma krimskrams som i resten av världen.

Krogarna lite utanför turistgatan har god mat och fin atmosfär.

Bodde här: september 2016, reste med familjen
Tack Sabina P
Omdömet skrevs 5 augusti 2016 från mobil enhet

Fint hotell och mysigt o lugnt poolområde med möjlighet att äta lättare rätter. Nära till små restauranger o barer. Vi hade halvpension och serverades 3-rätters middagar. Helt ok. Ett krav var att killar måste bära långbyxor till middagen. Vi hade balkong mot bakgården som inte var så trevligt. Begär utsikt mot poolen. Bra frukost. Wifi mot kostnad

Bodde här: september 2015, reste som ett par
Tack Lenrex2014
Omdömet skrevs 13 september 2015

Det var med spänd förväntan vi checkade in på hotellet efter ha läst recensioner från toppen till botten. Hotellet ligger i en mycket lugn miljö med en jättefin trädgård och en fin pool som dock är djup över den största delen därför kan jag inte rekommendera den för barnfamiljer. Rummen är ljusa och väl städade, handduksbyte varje dag. Fin restaurang med snabb service, frukosten standard. 5 minuter till deras egen strand där man får betala för solstolen. Nära till barer och restauranger i området

• Bodde här: september 2015, reste som ett par
Tack T0mmySt
Omdömet skrevs 12 september 2015

Fint och rent hotell med en mycket fin trädgård. Fint poolområde med poolbaren där man kan äta lite lättare rätter med dryck. Gratis solstolar och handdukar vid poolen. Nära till stranden där man får betala för solstolar. Kanske inte så barnvänligt för små barn då det snabbt blir djupt.Wi-fi kostar. Ägaren en mycket trevlig man som pratar med gästerna. Byte av handdukar varje dag. Vi köpte till halvpension och hade 5 förrätter och varmrätter att välja på varje kväll. Fin restaurang med bra service men finns många mysiga krogar i närområdet

Tips för att välja rum: Välj ett rum med balkong. Tyvärr har inte många rum havsutsikt
  • Bodde här: september 2015, reste som ett par
1  Tack Lenrex2014
Omdömet skrevs 18 juli 2015 från mobil enhet

Frukost helt ok, varken mer el mindre. Omodernt att ett hotell med fyra stjärnor tar betalt för wi-fi. Receptionen kunde inte hjälpa till med varken biljetter till operan eller utflykter. Fyrkantig service. Hotellet tar betalt för allt, från handdukar till poolen till gymmet som består av en cykel o nga hantlar.

Bodde här: juli 2015, reste som ett par
Tack Pia R