Hotel San Giovanni(Giardini Naxos)
  • Precis vid stranden
Hilton Giardini Naxos(Giardini Naxos)
  • Pool
  • Precis vid stranden
Arathena Rocks Hotel(Giardini Naxos)
Villa Linda(Giardini Naxos)
Hotel Kalos(Giardini Naxos)
  • Precis vid stranden
Hotel Costa Azzurra(Giardini Naxos)
Diamond Naxos-Taormina(Giardini Naxos)
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 285 US$/natt.

Hotel Villa Mora(Giardini Naxos)
Hotel Palladio(Giardini Naxos)
  • Frukost ingår
Hotel Caesar Palace(Giardini Naxos)
Omdömet skrevs 12 augusti 2016 från mobil enhet

Ett lite slitet hotell med ett intressant yttre. Hotellet syns på lång väg. Mycket välstädat och mycket trevlig personal och en halvpension som rekommenderas. Rikligt på tallrikarna och det mesta vällagat. På andra sidan gatan ligger stranden och lokalbussen till Taormina går flera gånger/timme. Man kommer långt med kroppsspråk då det endast är några i personalen som kan engelska.

Bodde här: augusti 2016, reste med vänner
Tack solnabosatt
Omdömet skrevs 7 augusti 2015

Bra läge och god mat, det enda. Rummen behöver totalrenoveras.Skitna och fuktskadade rum.Kondens från väggarna. Mitt singelrum som jag betalat ekstra för, var litet, och en stor pelare stod mitt i rummet.

Tips för att välja rum: Viktigt att få ett rum med balkong, det finns. Men inte på mitt lilla singelrum.
  • Bodde här: juli 2015, reste med vänner
Tack Elisabeth5408
Omdömet skrevs 10 november 2014

Läget är riktigt bra, rummen standardstora och personalen i reception och restaurang trevlig och tillmötesgående. Hissen är för liten för barnvagn. Inomhuspoolen kostar 5 euro per person och dag (även spädbarn) och då ingår inte bastun. Bastu kostar ytterligare 5 euro per person och även om man betalar för barn (3-5 år) kommer personalen och jagar ut barnen på ett elakt sätt. Väldigt sura miner, men bara från personal, så fort barn är med i poolområdet. Reser ni hit med barn ska ni räkna med att bara vara på stranden.

• Bodde här: oktober 2014, reste med familjen
Tack Katarina B
Omdömet skrevs 28 augusti 2014

Vi bodde ett stort gäng på detta hotell i somras (juli 2014) och trivdes gott. Rummen var ok, personalen trevlig. Det mest överraskande var ändå maten. Vi hade halvpension och åt oss igenom fyra traditionella rätter varje kväll. Här fanns rätter vi nog inte hade smakat, om de inte ingått i middagen. God mat - vällagat - och utomordentligt prisvärt.
Hotellets läge vid stranden utmärkt. Det gavs viss rabatt på stolar på stranden straxt nedanför, men priset höjdes i stort sett varje dag. Något irriterande med mängden försäljare och massageerbjudanden. Bra möjligheter till lunch i Giardini. Det finns bra restauranger, men också "hål i väggen"; T ex de två farbröderna med grillad kyckling - grillade över öppen eld. Det bästa med Giardini är att Du är turist tillsammans med sicilianare och italienare. Mitt bland den inhemska befolkningen.

• Bodde här: juli 2014, reste med vänner
Tack Oldsmol
Omdömet skrevs 2 juni 2013

Som hotell är blandat känslor...jag bodde nära och den är likt som på 90 talet....de har inte renoverat så mkt. Ställe är fint underbar utsikt...stranden är nära över gatan. Du har kvälls promenad nära kusten med Bar mm.. Mkt trafik på kvällar...många bilar som går runt....kan det va lite jobbigt om man vill sova på natten. Havet kan va 'lite smutsig på högsäsong ´. Bästa månader är juni och september.....mindre folk =renare vatten:) Bussen till Taormina finns och är ett måste...man kan gå om man vill men det kan blir lite för varmt ....

Tips för att välja rum: Havets utsikt :)
  • Bodde här: december 2012, reste som ett par
Tack jumbo65