“Lunch”

Garden da Nino
Rankad som nr 12 av 147 Restauranger i Giardini Naxos
Kök: Italienskt
Omdömet skrevs 25 september 2017 från mobil enhet

Bra mat med trevlig personal.
Vi åt även middag här och lika bra det med. Fin utsikt. Stora portioner.

Tack doris7771111

Omdömet skrevs 25 oktober 2016 från mobil enhet

Mat lagad med massor av kärlek! En restaurang med hög klass och stil. Man känner sig som hemma - servitörerna är alldeles fantastiska och kunniga. Det går absolut att hitta billigare restauranger - men man får vad man betalar för. Och det är värt det! Andra kvällen denna veckan och vi kommer tillbaka❤

Tack Linda N
Omdömet skrevs 29 september 2016 från mobil enhet

Då det var fullsatt fanns det bara ett bord att tillgå och det var kanske inte det bästa. Men man ursäktade sig och gjorde vad man kunde för att vi skulle få en så bra restaurangupplevelse som möjligt. Dock var det lite mysko då vi först fick en meny där priserna var lite lägre, sen bytte de ut den mot en annan med lite högre priser. Kanske smällar man får ta som turist...
Hur som helst, vi drack varsin Aperol Spritz till att börja med. Delade sen på ett fat med mixade musslor som smakade utmärkt. Drack vitt vin och öl till. Därefter delade vi grillade räkor (fick två stora gambas var) samt friterad bläckfisk. Inget av det var väl speciellt avancerat men smakade gott. Vi fick ett fat med kokt potatis till (som också var god) - troligen för att vår servitör tyckte att det inte räckte med det vi beställde. Potatisen bjöd huset på. De bjöd även på Grappa efter maten.
Det var en trevlig och gemytlig atmosfär. Servitörerna proffsiga och lagom på. På det hela en trevlig och god upplevelse.

Tack LysandeSickan
Omdömet skrevs 9 september 2016 från mobil enhet

Skaldjursrisotton fantastisk.
Pasta med tomatsås, över snittet.
Siciliansk sallad. Trist grönsallad med några oliver och ostbitar i. Dessutom envisas de med att ha rosesallad till allt och den är oätlig.

Pannacotta med karamellsås, himmelsk
Granita, smakade som yoghurtglass, lite syrlig. Min son bytte till min Pannacotta.

Tack Sabina P
Omdömet skrevs 1 augusti 2016 från mobil enhet

Så var man tillbaka igen på Garden da Nino och vi var inte besvikna nu heller.
God perfekt tillagad pasta och underbart färsk och perfekt tillagad fisk.
Personalen trevlig och uppmärksam men diskret.
Vi återkommer så snart vi kan.

Tack JillHallenskiold

Resenärer som tittade på Garden da Nino tittade också på

Giardini Naxos, Province of Messina

Besökt Garden da Nino? Berätta vad du tyckte!