“Pizza”

Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 14 september 2017 från mobil enhet

Väldigt god pizza, tack! En special med räkor och musslor och en med skinka och rökt ost. Trevlig betjäning

Tack Mette H

Omdömet skrevs 9 september 2017 från mobil enhet

Sämsta drinkar jag druckit. Vilken är dry martini o vilken är godfather? Dry Martini i ett whiskeyglas säger allt...

Tack Linda P
Omdömet skrevs 2 september 2017 från mobil enhet

Vi besökte la romantica på kvällen och åt en pennete trapanese med prawns och en vongogle veraci. Båda smakade mycket gott och det var enligt oss den bästa restaurangen vi besökte under våra två veckor i Giardini-Naxos. Läget är fantastiskt precis vid havskanten och personalen mycket service minded + att de förstod och talade god engelska (något man inte kan räkna med). De var även grymt effektiva och vi slapp erfara någon större väntan på respons och beställningar.

Rent av mycket nöjda!

1  Tack mrliedholm
Omdömet skrevs 23 augusti 2017 från mobil enhet

Toppenställe på stranden i Naxos, jättegoda rätter och personal med mycket servicekänsla. Där är det lätt att sitta och njuta av omgivningarna

Tack klaraslena
Omdömet skrevs 7 augusti 2017 från mobil enhet

18 eur för solstolar.
Sandstrand och hoppborg på vattnet. Badvakter som faktiskt kollar på vattnet.

Deras paninis var lite degiga. Men helt ok. Billiga och gjordes på beställning.

Tack Victor L

Resenärer som tittade på Lido La Romantica tittade också på

Giardini Naxos, Province of Messina

Besökt Lido La Romantica? Berätta vad du tyckte!