“Ej prisvärt ”

Rankad som nr 115 av 149 Restauranger i Giardini Naxos
Kök: Italienskt
Bra för: Romantiska möten, Särskilda tillfällen, Vacker utsikt
Omdömet skrevs 3 oktober 2017 från mobil enhet

Trevlig personal. Tyvärr var det endast en i personalen som pratade engelska.
Maten var för dyr i förhållande till kvalitén. Därmed inte prisvärd.

Tack Krihu

Omdömet skrevs 10 september 2017

Vi åt här en gång.
Inget fel på maten, men man kan äta lika bra mat utan att det kostar skjortan på de flesta andra restauranger i närheten.

Tack Peter B
Omdömet skrevs 30 augusti 2017 från mobil enhet

Bra rekommendation på det vita vinet. Förrätt blev grillade knivmusslor och kammussla. Tyvärr mycket well done. Därefter dagens fångst, grillad. Tyvärr var fisken inte fjällad vilket förstörde upplevelsen. Inte trevligt att få fjäll i både hals och gom. Annars var tillagningen perfekt! Trevlig personal utom kocken som var för lat för att fjälla fisken!

Tack Henrik B
Omdömet skrevs 19 oktober 2016

Om pengar inte spelar någon roll är detta en utmärkt restaurang men aningen dyr. Vi var emellertid väldigt nöjda med maten.

Tack par_lindqvist
Omdömet skrevs 29 september 2016

Vi hade halvpension till ett otroligt lågt pris och njöt dagligen av 3-4 rätter. Underbart för gommen, förödande för figuren

Tack Evavoj

Resenärer som tittade på Ristorante Sabbie d'Oro tittade också på

Giardini Naxos, Province of Messina

Besökt Ristorante Sabbie d'Oro? Berätta vad du tyckte!