“Nja.”

Kök: Italienskt
Bra för: Särskilda tillfällen, Romantiska möten, Vacker utsikt
Omdömet skrevs 10 september 2017

Vi åt här en gång.
Inget fel på maten, men man kan äta lika bra mat utan att det kostar skjortan på de flesta andra restauranger i närheten.

Tack Peter B

Omdömet skrevs 30 augusti 2017 från mobil enhet

Bra rekommendation på det vita vinet. Förrätt blev grillade knivmusslor och kammussla. Tyvärr mycket well done. Därefter dagens fångst, grillad. Tyvärr var fisken inte fjällad vilket förstörde upplevelsen. Inte trevligt att få fjäll i både hals och gom. Annars var tillagningen perfekt! Trevlig personal utom kocken som var för lat för att fjälla fisken!

Tack Henrik B
Omdömet skrevs 19 oktober 2016

Om pengar inte spelar någon roll är detta en utmärkt restaurang men aningen dyr. Vi var emellertid väldigt nöjda med maten.

Tack par_lindqvist
Omdömet skrevs 29 september 2016

Vi hade halvpension till ett otroligt lågt pris och njöt dagligen av 3-4 rätter. Underbart för gommen, förödande för figuren

Tack Evavoj
Omdömet skrevs 18 juli 2016 från mobil enhet

Vi besökte restaurangen spontant efter att från början haft siktet inställt på la vela. Men när vi för tionde gången fick se de levande humrarna simma runt i akvariet på restaurangen, blev intresset för stort, vi blev tvungna att kolla menyn. Väl utanför möts vi upp av en trevlig ung kille som insisterar på att vi har bord om vi vill. Efter viss tvekan väljer vi att käka på stället. Maten var mycket bra och upplevelsen av att äta nykokt hummer som vi själva valt ut var svårslaget. Servicen höll en mycket hög klass och här är enda stället under vår vistelse i taormina/Naxos' som vi kände oss riktigt sedda och hörda som gäster. Kan varmt rekommendera ett besök men var beredd på att det kostar lite mer. För 81 euro fick vi en förrätt bestående av tomat och mozzarella sallad ,hel hummer, tillbehör samt en flaska vin av god kvalitét.

1  Tack buppen

Resenärer som tittade på Ristorante Sabbie d'Oro tittade också på

Taormina, Province of Messina

Besökt Ristorante Sabbie d'Oro? Berätta vad du tyckte!