“Utmärkt mat”

Rankad som nr 103 av 140 Restauranger i Giardini Naxos
Kök: Italienskt
Bra för: Vacker utsikt, Särskilda tillfällen, Romantiska möten
Omdömet skrevs oktober 19 2016

Om pengar inte spelar någon roll är detta en utmärkt restaurang men aningen dyr. Vi var emellertid väldigt nöjda med maten.

Tack par_lindqvist

Omdömet skrevs september 29 2016

Vi hade halvpension till ett otroligt lågt pris och njöt dagligen av 3-4 rätter. Underbart för gommen, förödande för figuren

Tack Evavoj
Omdömet skrevs juli 18 2016 från mobil enhet

Vi besökte restaurangen spontant efter att från början haft siktet inställt på la vela. Men när vi för tionde gången fick se de levande humrarna simma runt i akvariet på restaurangen, blev intresset för stort, vi blev tvungna att kolla menyn. Väl utanför möts vi upp av en trevlig ung kille som insisterar på att vi har bord om vi vill. Efter viss tvekan väljer vi att käka på stället. Maten var mycket bra och upplevelsen av att äta nykokt hummer som vi själva valt ut var svårslaget. Servicen höll en mycket hög klass och här är enda stället under vår vistelse i taormina/Naxos' som vi kände oss riktigt sedda och hörda som gäster. Kan varmt rekommendera ett besök men var beredd på att det kostar lite mer. För 81 euro fick vi en förrätt bestående av tomat och mozzarella sallad ,hel hummer, tillbehör samt en flaska vin av god kvalitét.

1  Tack buppen
Omdömet skrevs juni 16 2016 från mobil enhet

Ett riktigt lurendrejeri ställe. Tog till och med 5 euro för DUKEN!!! Det finns ett märke med TripAdvisor på tavlan med ett stopp tecken på, så JA. gå inte in där. Hörde fler gäster som kände sig totalt rånade. :-(

1  Tack Annika H
Omdömet skrevs juni 15 2016 från mobil enhet

Nej nej nej gå inte hit ni kommer bara undra vad hände nu när notan kommer in. Maten håller klass med skolfisken från skolan och ta 50kr för att dem dukar borden med dukar det är helt fantastiskt.

2  Tack Johan Ö

Resenärer som tittade på Ristorante Sabbie d'Oro tittade också på

Giardini Naxos, Province of Messina

Besökt Ristorante Sabbie d'Oro? Berätta vad du tyckte!