“Fantastisk fiskrestaurang”

Rankad som nr 115 av 150 Restauranger i Giardini Naxos
Kök: Italienskt
Bra för: Romantiska möten, Särskilda tillfällen, Vacker utsikt
Omdömet skrevs 29 september 2016

Vi hade halvpension till ett otroligt lågt pris och njöt dagligen av 3-4 rätter. Underbart för gommen, förödande för figuren

Datum för besöket: maj 2016
Tack Evavoj

Omdömet skrevs 18 juli 2016 från mobil enhet

Vi besökte restaurangen spontant efter att från början haft siktet inställt på la vela. Men när vi för tionde gången fick se de levande humrarna simma runt i akvariet på restaurangen, blev intresset för stort, vi blev tvungna att kolla menyn. Väl utanför möts vi upp av en trevlig ung kille som insisterar på att vi har bord om vi vill. Efter viss tvekan väljer vi att käka på stället. Maten var mycket bra och upplevelsen av att äta nykokt hummer som vi själva valt ut var svårslaget. Servicen höll en mycket hög klass och här är enda stället under vår vistelse i taormina/Naxos' som vi kände oss riktigt sedda och hörda som gäster. Kan varmt rekommendera ett besök men var beredd på att det kostar lite mer. För 81 euro fick vi en förrätt bestående av tomat och mozzarella sallad ,hel hummer, tillbehör samt en flaska vin av god kvalitét.

Datum för besöket: juli 2016
1  Tack buppen
Omdömet skrevs 16 juni 2016 från mobil enhet

Ett riktigt lurendrejeri ställe. Tog till och med 5 euro för DUKEN!!! Det finns ett märke med TripAdvisor på tavlan med ett stopp tecken på, så JA. gå inte in där. Hörde fler gäster som kände sig totalt rånade. :-(

Datum för besöket: juni 2016
1  Tack Annika H
Omdömet skrevs 15 juni 2016 från mobil enhet

Nej nej nej gå inte hit ni kommer bara undra vad hände nu när notan kommer in. Maten håller klass med skolfisken från skolan och ta 50kr för att dem dukar borden med dukar det är helt fantastiskt.

Datum för besöket: juni 2016
2  Tack johan_545
Omdömet skrevs 18 maj 2012 från mobil enhet

Efter att ha ätit på många restauranger i giardina-naxos så kan jag med säkerhet påstå att detta är den enda riktiga restaurangen. Jag sa till min fru innan vi gick för att leta efter någonstans att äta: jag skulle så gärna vilja äta någonstans där de har ambitioner. Där de är stolta över sin mat och vill servera det bästa de har och är kunniga om den. Vid ingången var vi tveksamma, vår barnvagn med sovande barn skulle kanske inte kunna stå vid bordet. Personalen vinkar försäkrar att det går, sedan hjälper de mig att bära in den över alla trappsteg. De visar oss dagens fångst av fisk, och vi får välja med lite guidning. Allt är omsorgsfullt tillagat och presenterat. Min fru saknade någon sorts sås till men jag var nöjd med bara lite olja, salt, grillad zuccini och lite sallad. Vinet som vi lämnade helt i kyparens händer var torrt, vitt och perfekt. Desserten var hembakade kakor som var väldigt goda, och mättande.

• Atmosfär
Tack Mathias L

Resenärer som tittade på Ristorante Sabbie d'Oro tittade också på

Giardini Naxos, Province of Messina

Besökt Ristorante Sabbie d'Oro? Berätta vad du tyckte!