“Okej ”

La Vela
Rankad som nr 23 av 138 Restauranger i Giardini Naxos
Bra för: Romantiska möten, Vacker utsikt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar

Maten var helt okej, men inget över sig. Ganska omysig inredning och Servicen var lite si och så med. Men restaurangen håller väl en okej nivå som ”turisthak längs stranden.

Datum för besöket: september 2020
Tack PetraL843
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 147)

Omdömet skrevs 4 juli 2018 från mobil enhet

mycker nöjda med kvällens mat, en Quattro stagione, caprese, Breasola, Swärdfisk och gott vitt vin till.

Datum för besöket: juli 2018
Tack annbO4872SV
Omdömet skrevs 7 augusti 2017 från mobil enhet

God mat men inget wow. Bra kaffe. Prisvärt. Bra service. Kan tänka mig äta här igen. Rekommenderar deras gnochi. Carbonaran var lite för såsig.

Datum för besöket: augusti 2017
Tack I4183VSvictorl
Omdömet skrevs 6 augusti 2017 från mobil enhet

Vi var nöjda med både förrätt och mixed grillad fisk som varmrätt. En mycket bra mellanklass restaurang.

Datum för besöket: augusti 2017
1  Tack jesa67
Omdömet skrevs 22 juli 2017 från mobil enhet

Mycket bra restaurang rent snyggt trevlig personal. Att maten sen va grym gör inte saken sämre. Tog in kött rätter 2dgr irad blev inte besviken. Sen kan man tycka att 20 euro för en köttbit med sås är dyrt. För sen får man betala för allt runtomkring som potatis, bordsdekoration och bröd.

Datum för besöket: juli 2017
Tack Tony T

Resenärer som tittade på La Vela tittade också på

Giardini Naxos, Province of Messina
Giardini Naxos, Province of Messina

Taormina, Province of Messina
Taormina, Province of Messina

Besökt La Vela? Berätta vad du tyckte!