“God mat”

Rankad som nr 21 av 147 Restauranger i Giardini Naxos
Bra för: Romantiska möten, Vacker utsikt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 7 augusti 2017 från mobil enhet

God mat men inget wow. Bra kaffe. Prisvärt. Bra service. Kan tänka mig äta här igen. Rekommenderar deras gnochi. Carbonaran var lite för såsig.

Tack Victor L

Omdömet skrevs 6 augusti 2017 från mobil enhet

Vi var nöjda med både förrätt och mixed grillad fisk som varmrätt. En mycket bra mellanklass restaurang.

1  Tack jesa67
Omdömet skrevs 22 juli 2017 från mobil enhet

Mycket bra restaurang rent snyggt trevlig personal. Att maten sen va grym gör inte saken sämre. Tog in kött rätter 2dgr irad blev inte besviken. Sen kan man tycka att 20 euro för en köttbit med sås är dyrt. För sen får man betala för allt runtomkring som potatis, bordsdekoration och bröd.

Tack Tony T
Omdömet skrevs 18 juli 2017 från mobil enhet

Åt bara en carbonara som var väldigt äggig. Frugan åt en pasta med pistage som säkert var mycket bättre. Annars så god service och inget särskilt att anmärka på.

Tack Anders B
Omdömet skrevs 16 november 2016 från mobil enhet

Vi åt en god middag och njöt av att se den skickliga pizzabagarens konster. Det är en restaurang dit italienarna går så det var nästan fullt en måndag kväll trots att det var lågsäsong. De andra restaurangerna var nästan tomma men på La Vela var det liv och rörelse. Pastan var god men kommer jag hit igen skall jag äta pizza.

Tack UlliLin

Resenärer som tittade på La Vela tittade också på

Giardini Naxos, Province of Messina

Besökt La Vela? Berätta vad du tyckte!