“En av dom bästa”

Rankad som nr 18 av 147 Restauranger i Giardini Naxos
Bra för: Vacker utsikt, Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 22 juli 2017 från mobil enhet

Mycket bra restaurang rent snyggt trevlig personal. Att maten sen va grym gör inte saken sämre. Tog in kött rätter 2dgr irad blev inte besviken. Sen kan man tycka att 20 euro för en köttbit med sås är dyrt. För sen får man betala för allt runtomkring som potatis, bordsdekoration och bröd.

Tack Tony T

Omdömet skrevs 18 juli 2017 från mobil enhet

Åt bara en carbonara som var väldigt äggig. Frugan åt en pasta med pistage som säkert var mycket bättre. Annars så god service och inget särskilt att anmärka på.

Tack Anders B
Omdömet skrevs 16 november 2016 från mobil enhet

Vi åt en god middag och njöt av att se den skickliga pizzabagarens konster. Det är en restaurang dit italienarna går så det var nästan fullt en måndag kväll trots att det var lågsäsong. De andra restaurangerna var nästan tomma men på La Vela var det liv och rörelse. Pastan var god men kommer jag hit igen skall jag äta pizza.

Tack UlliLin
Omdömet skrevs 8 oktober 2016

Vi åt middag här en kväll , jag åt tomater o mozzarella till förrätt och cozze a pepete till huvudrätt.Det var otroligt gott. Trevlg personal , bra servce.Min man åt musslor till förrätt o spagetthi vongole till huvudrätt, han var mycket nöjd.

Tack louise981
Omdömet skrevs 1 augusti 2016 från mobil enhet

Besökte La vela vid två tillfällen och vid båda tillfällena blev vi mycket nöjda med både mat och service. Vi tänkte gå dit vid ett tillfälle för att äta lunch men då var det stängt, kanske har de bara öppet under kvällstid. Här åt vi goda förätter och den bästa pizzan. Pizzorna bakas i vedeldad pizzaugn, dessa pizzor tyckte vi var de bästa vi åt under vår semester. Personalen var jättetrevliga och serviceminded. Det är bra att boka bord då det ofta blev fullsatt.

1  Tack Kajsa R

Resenärer som tittade på La Vela tittade också på

Giardini Naxos, Province of Messina

Besökt La Vela? Berätta vad du tyckte!