“Bästa pizzorna! 🍕”

Rankad som nr 21 av 147 Restauranger i Giardini Naxos
Bra för: Vacker utsikt, Romantiska möten
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 1 augusti 2016 från mobil enhet

Besökte La vela vid två tillfällen och vid båda tillfällena blev vi mycket nöjda med både mat och service. Vi tänkte gå dit vid ett tillfälle för att äta lunch men då var det stängt, kanske har de bara öppet under kvällstid. Här åt vi goda förätter och den bästa pizzan. Pizzorna bakas i vedeldad pizzaugn, dessa pizzor tyckte vi var de bästa vi åt under vår semester. Personalen var jättetrevliga och serviceminded. Det är bra att boka bord då det ofta blev fullsatt.

1  Tack Kajsa R

Omdömet skrevs 5 juli 2016 från mobil enhet

Utsökt mat, färsk och väl presenterad med utmärkt service.
La Vela erbjuder en mysig atmosfär med underbar vy mot havet.
Att inte missa under sin vistelse i Giardini Naxos.
La Vela har blivit ett av mina två favorit restauranger i Naxos.

Tack Stephanie L
Omdömet skrevs 3 juli 2016 från mobil enhet

Vi åt här vår första kväll på Sicilien som vår taxichaufför rekommenderade. Alla i sällskapet åt pizza och alla tyckte efter resans slut och mååånga pizzor senare att La Vela hade bäst pizza. Jag kan verkligen rekommendera pizzan med buffelmozzarella. Mysigt ställe, prisvärt och okej service.

Tack Fredrik H
Omdömet skrevs 16 maj 2016

Det var vår första gång i området och vi hade lit problem att hitta guldkornen bland alla restauranger. Men detta är verkligen ett guldkort. Fantastisk mat, klanderfri service, bra utsikt och en vacker restaurang. Helt i vår smak. Rekommenderas starkt - vi kommer att återvända.

Tack Jonas-Nina
Omdömet skrevs 1 september 2015

Definitivt en av de bästa restaurangerna i Giardini Naxos, den håller samma standard år efter år. Besökte den första gången 2009 och var senast där augusti 2015 och vi har aldrig blivit besvikna.
Fantastiskt krämiiga pastarätter, supergod risotto, dessutom har de ett kanonutbud av välsmakande viner, Nero D'avola druvan är Siciliens egen Nebbiolo.

Tack Nisse A

Resenärer som tittade på La Vela tittade också på

Giardini Naxos, Province of Messina

Besökt La Vela? Berätta vad du tyckte!