“Bra mat”

Kök: Vinbar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 30 juli 2017 från mobil enhet

Mycket bra och prisvärd mat, bra och trevlig personal. Går att köpa vin i restaurangen..
Enda minus är att dom inte serverar kaffe

Tack Plgcity

Omdömet skrevs 18 juli 2017 från mobil enhet

Riktigt gott och trevlig personal bokade bord ett par dagar innan då vi fick tips från lokalbefolkningen. Det blev starter primo secundo och dolce. Även många fina viner att välja bland. Vi valde en vit. Väl värt ett besök i denna gemytliga resturang som inte ser så mycket ut från strandpromenaden.

Tack Anders B
Omdömet skrevs 17 september 2016

Underbar liten restaurang där man förstår vikten av att servera perfekt tillagad mat och med hjärtat vid beställning och kundrelation. Helt fantastisk restaurang med underbar personal!

Tack Peter B
Omdömet skrevs 5 juli 2016

Utmärkt service, Salvatore är en utmärkt kok. Fråga lokala befolkning och de kommer att bekräfta att À Putia erbjuder det bästa sicilianska köket i Giardini Naxos.
Min man som är svår att tillfredsställas pratar fortfarande, sedan oktober 2015, om hur gott det smakade.
Jag lämnar inte Giardini Naxos utan att äta på À Putia!

Tack Stephanie L
Omdömet skrevs 11 oktober 2015

Mysigt ställe där man kan köpa med sej mat och vin. Maten mycket god och personalen perfekt då jag visade med en lapp då jag är allergisk mot ex skaldjur och nötter. Tyvärr serverade man mej en rätt med nötter men precis då jag skulle äta kom servitrisen på misstaget och jag fick in en ny maträtt snabbt. Personalen bad 100 ggr om ursäkt. Så servicen var bra. Nästan bara fiskrätter, något att tänka på om man inte gillar fisk.
Lite svårt att hitta restaurangen då den ligger lite off de andra restaurangerna. Värt ett besök!

Tack Ch L

Resenärer som tittade på 'A Putia tittade också på

Giardini Naxos, Province of Messina

Besökt 'A Putia? Berätta vad du tyckte!