Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 799)
Filtrera omdömen
1 799 resultat
Medlemsbetyg
707
632
324
90
46
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
707
632
324
90
46
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 1 799 omdömen
Omdömet skrevs 5 augusti 2017

En vecka på Hotellet med följande summering: Servicenivå hög och speciellt gott stöd för att personalen varit mycket behjälplig i kontakten med flygbolag och flygplatsens lost& found som varit största problemet på resan. Undvik om möjligt AirBerlin och korta transfers. Hotellet var fullt av gäster som inte fått sitt bagage. Vi fick vänta 100timmar på vårt bagage vilket i sig är det värsta vi varit med om. Hotellet har bra frukost och bra läge och många fina resturanger i närheten. Ett gott val för en vecka i solen.

Tips för att välja rum: välj sjöutsikt
  • Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Service
Tack Jan-Erik L
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
HiltonGN, Direttore generale på Hilton Giardini Naxos, svarade på det här omdömetSvarade 6 augusti 2017
Google-översättning

Dear Valued Guest,

Good morning from Hilton Giardini Naxos!

Thank you very much for choosing our property and for sharing your feedback following your recent visit to Sicily.

We are very happy to acknowledge your kind comments regarding your overall experience in our sunny resort, in particular for the helpfulness and professionalism of our team.

We are truly grateful for your support and look forward to welcoming you back to Hilton Giardini Naxos.

Kind regards,

Andrea Modesti
General Manager Hilton Giardini Naxos

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 4 augusti 2017

Sängarna och AC toppen. Trevliga lokaler. Städning inte ok. Frukosten var "så där". Tomater och gurka hade åkt ut och in ett antal gånger. Varmrätterna var kalla! Äggen kokta alldeles för länge. Äter gärna hårdkokta ägg men det ser INTE aptitligt ut med grön gula! På deras hemsida står att det INTE finns barnpool men poolen var full av ungar och deras uppblåsbara madrasser och späckhuggare. Inte trevligt alls när man bokar ett hotell med "barnfri" pool. Spring och lek i korridoren. Önskar att personalen kunde varit lite bättre på engelska.

  • Bodde här: juli 2017, reste med vänner
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Tack 725sivv
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
HiltonGN, Direttore generale på Hilton Giardini Naxos, svarade på det här omdömetSvarade 4 augusti 2017
Google-översättning

Dear Valued Guest,

Good afternoon from "bella" Sicily!

We appreciate your feedback about your recent holiday experience here at Hilton Giardini Naxos.

We are very happy to acknowledge your comments and to take on board any suggestions to improve our services and enhance customer satisfaction.

While respecting your opinion regarding some aspects of your stay that didn't live up with your expectations, we totally disagree with your comment regarding the outdoor pool since our property is considered a Family Hotel, accessible to children as well.

We were delighted to have you with us and hope to welcome you back again at our sunny resort.

Sincerely,

Andrea Modesti
General Manager Hilton Giardini Naxos

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 26 september 2016 från mobil enhet

Jag trodde Hilton var något fint o speciellt, men nej
Dålig service. Otrevlig personal. Wi-fi kostade att ha på rummet
Det som var absolut bäst o i topp var sängarna
Frukostbuffén var tunn, inga grönsaker. Caféet i lobbyn var uselt o personal otrevlig
Någon enstaka personal stack ut o var vänligt inställd

Bodde här: september 2016, reste i arbetet
1  Tack Iamastvik
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
HiltonGN, Direttore generale på Hilton Giardini Naxos, svarade på det här omdömetSvarade 27 september 2016
Google-översättning

Dear Valued Guest,

Warm regards from Sicily!

I write further to your review on Tripadvisor and would like to thank you for taking the time to provide us with your valuable feedback.

We are very happy to acknowledge your comments and to take on board any suggestions to improve our services. Please accept our deepest apologize for the inconvenience occurred during your stay in our sunny resort. Please rest assured that action has now been taken to ensure your experience remains isolated. The Hilton Giardini Naxos has a reputation of delivering first class service and on this occasion it is clear that we didn’t meet your expectations.

I do hope you will allow us the opportunity of regaining your confidence on a future visit to Sicily and in this respect, should you ever have plans to travel Giardini Naxos again, I would be glad if you would contact my office for preferential handling of your reservation and a special upgrade to the best accommodation available.

I look forward to hearing from you at your convenience as it would be a pleasure to welcome you back and demonstrate to you our normal high levels of service and quality.

Yours sincerely,

Andrea Modesti
General Manager Hilton Giardini Naxos

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 augusti 2016 från mobil enhet

Härligt och fräscht rum, med breda, sköna sängar och fantastisk havsutsikt. Fin trädgård och trivsamt poolområde. God och riklig frukostbuffé.
Bra läge, nära till busshållplats, bankomat och annan turistservice.
Lätt att orientera sig i närområdet.

Mindre bra att solsängarna runt poolen inte räckte till, att många såg till att "reservera" dem tidigt på morgonen. Badvakterna försökte lösa problemet så gott dom kunde, men trötta på femomenet valde vi att bara bada i havet sista dagarna. På stranden är det avgift för solsängarna, vilket inte känns ok - inte minst med tanke just på platsbristen runt poolen (åtminstone den här tiden på året)!
Den bokade halvpensionen blev ingen succé för oss. Hoppas det gick bättre för andra gäster. Vi fick vänta orimligt länge både på att beställa och få maten. En rätt hade hunnit kallna, desserten gav vi så småningom upp. Det var svårt, åtminstone för oss, att få kontakt med serveringspersonalen. Vi kom bland de första till måltiden och gick bland de sista. Vi reagerade på detta och hade inga svårigheter att avbeställa halvpensionen och få pengar tillbaka. Tack för det!
Det finns massor av trevliga restauranger i grannskapet.

Bodde här: augusti 2016, reste med familjen
Tack AnnikaF297
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
HiltonGN, Direttore generale på Hilton Giardini Naxos, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2016
Google-översättning

Dear Ms. Annika,

Greetings from sunny Sicily!

Thank you very much for taking part in Tripadvisor reviews platform following your recent visit to the Hilton Giardini Naxos.

We were very happy to note all positive impressions and truly appreciated as well your feedback regarding the critical points.

We look forward to the pleasure of continuing to welcome you to the Hilton Family of Hotels.

Sincerely,

Andrea Modesti
General Manager Hilton Giardini Naxos

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 27 juli 2016 från mobil enhet

Fräscht och trevligt, rent och snyggt. Bra poolområde, bra frukost. Mycket trevlig personal som gör allt för att man ska ha det härligt! Vi tog ett deluxe-rum med utsikt över vattnet, vilket rekommenderas! Bra område, lite utanför det mest turistiga. Toppen på alla sätt!

Bodde här: juli 2016, reste med familjen
Tack Helen B
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
HiltonGN, Direttore generale på Hilton Giardini Naxos, svarade på det här omdömetSvarade 28 juli 2016
Google-översättning

Dear Ms. Helen,

Good afternoon from sunny Sicily!

Thank you indeed for sharing your feedback on your holiday here at Hilton Giardini Naxos andfor your nice comments concerning our hotel and overall service provided.

In particular, we are extremely happy to learn that you have fully enjoyed our location, spacious roomsoverlloking the sea, variety and quality of our breakfast and very much appreciate your kind comments regarding the courtesy, helpfulness and professionalism of the whole team.

It is always a pleasure to offer unique moments for our guests and make their stay unforgettable.

We are already looking forward to seeing you soon in Sicily and to the pleasure of continuing to welcome you to the Hilton Family of Hotels.

Kindest regards,

Andrea Modesti
General Manager Hilton Giardini Naxos

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen