“Middag”

Rankad som nr 21 av 142 Restauranger i Giardini Naxos
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs augusti 26 2017 från mobil enhet

Ett trevligt ställe utefter strandpromenaden. Dock lite missar från personalen angående våra beställningar men inga större problem. Vi åt ris med olika musslor och det var jättegott

Tack klaraslena

Omdömet skrevs november 18 2016 från mobil enhet

God mat och trevlig personal. Jag tog skaldjurpastan och den var utmärkt. Trevligt med ett glad lemoncello efter maten också.

Tack Olivia M
Omdömet skrevs oktober 20 2016 från mobil enhet

Lite turistfälla men god mat. Personalen var trevlig inga bekymmer när vi ville flytta in från gatan där det var störigt med trafik precis intill bordet. Var där 2ggr kan rekommendera Risotto med havets läckerheter och Pastan med tryffelsås mycket gott .

Tack Anette N
Omdömet skrevs oktober 19 2016

Godaste pastarätter jag någonsin ätit. Prisvärt och utmärkt service. Testa gärna deras tagliatelle med stensopp och svart tryffel. Helt fantastiskt gott.

1  Tack par_lindqvist
Omdömet skrevs oktober 6 2016

En mycket trevlig kväll med god mat och dryck samt väldigt bra service.

Vi beställde en bläckfisk carpaccio till förrätt som var god; mjäll, fin bläckfisk. Drack ett fantastiskt god Prosecco under hela middagen. Sambon åt fisksoppan som var späckad med skaldjur och fisk. Själv åt jag hummer, vilken var väldigt god. Åt även efterrätt; Tiramisu samt pannacotta. Båda väldigt goda!

Fräscht och på det hela en otroligt bra restaurangupplevelse!

Tack LysandeSickan

Resenärer som tittade på Pippo Lupo di Mare tittade också på

Giardini Naxos, Province of Messina

Besökt Pippo Lupo di Mare? Berätta vad du tyckte!