Omdömet skrevs 2 april 2015 från mobil enhet

Mycket bra, suverän service. Trevlig personal och god mat.
Dränker stället i superlativ med transfer till och från lift, bra skåp för pjäxor och skidor, spa, pool, bastu och nära till allt det du behöver för en skidvecka.
Enda negativa var ventilationen på rummet som var dålig och WiFi fungerade inte jättebra. Detta var ingen katastrof men en stor kontrast till allt annat som inte kan sägas vara annat än oklanderligt.

Bodde här: mars 2015, reste med vänner
Tack Svante_JJ
Omdömet skrevs 31 oktober 2012

Nu är vi bokade igen :-) Vi kommer tillbaka till denna pärla! Vi har varit på hotell Rosattis många gånger och det har blivit som vårt feriehem där vi kan umgås med andra livsnjutare. Kanonbra att bli skjutsad till liftar och alpina backar och häntad på flexibla tider. Äta gott, SPAa och njuta av omgivningarna.
BoM B-fur

• Bodde här: april 2012, reste med vänner
1  Tack Bj-fur
Omdömet skrevs 3 maj 2012

Vårt andra besök på detta familjära, mysiga hotell var lika lyckat som det första. Bra rum, rent och fräscht, härlig bad- och relaxavdelning, underbar mat och serviceminded personal! Att Napolis fotbollslag gärna vill bo här förstår jag!

• Bodde här: april 2012, reste med familjen
Tack Susbei
Omdömet skrevs 27 februari 2012

Vi älskar sport hotel Rosatti för den familjära stämningen, den positiva personalen, goda maten, serviceandan och fina relaxavdelningar. Vi har varit på hotell Rosattis många gånger och det har blivit som ett "andra hem".
Familjen Fredrik Westerling

Tips för att välja rum: Lite högljudd biltrafik ut mot vägen i annexet. Fantastiskt fina sviter
  • Bodde här: februari 2012, reste med familjen
Tack AnnaWes
Omdömet skrevs 27 februari 2012

Ännu ett besök på Sporthotel Rosatti. Mycket bra hotell med utmärkt service och mat. Personalen är mycket trevlig. Pool och Spa är perfekt efter en skiddag.

• Bodde här: februari 2012, reste med familjen
Tack Mats W