“Åt en god sen lunch ”

Rankad som nr 39 av 126 Restauranger i Cortina d'Ampezzo
Kök: Italienskt
Bra för: Familjer med barn, Lokal mat, Större grupper
Omdömet skrevs 23 februari 2018 från mobil enhet

Kom strax efter 14, var nästan tomt. Fick beställa snabbt och maten kom snabbt. 2 goda pizzor, en god pasta och en mycket god lokal variant av knödel med mycket ost och spenat, får dock bara 2st så om man tar denna bör man ära något till.

Tack PeterXXXX

Omdömet skrevs 25 juli 2017

Denna restaurang ligger centralt i Cortina och har alltid mycket folk. Förstår dock inte varför då denna restaurang inte har någonting speciellt. Vi hade inte bokat bord men fick ett bord i en hörna på uteserveringen.Tråkiga plastskynken på sidorna och skitig markis. Det tog lång tid innan vi fick beställa men sen kom maten relativt snabbt. Maten var ok. Vill man bara äta en pizza och ta en öl är detta ställe säkert perfekt. Förväntar man sig något mer bör man välja en annan restaurang.

Tack Ronny_R30
Omdömet skrevs 4 augusti 2016 från mobil enhet

Tråkig mat och oengagerad personal. Det är en restaurang som alltid har m folk och det märks att man inte behöver vara rädd om gästerna. Det kommer alltid nya. Maten rätt smaklös.

Tack Maria S
Omdömet skrevs 9 juli 2016 från mobil enhet

Bra mat till hyfsade priser. Mycket folk så se till att boka bord annars blir det till att vänta.
Hade inte bokat bord, fick vänta 45 min på ett bord en fredag mitt i sommaren.....

Tack Leif N
Omdömet skrevs 28 juni 2016

Vänlig betjäning och snabb (för att vara italien). Stället perfekt för italiensk snabbmat och lämpar sig för familjer. Tycks vara inneställe för det är ofta fullt och därför bra att boka bord innan besöket.

Tack gamyl2013

Resenärer som tittade på Ristorante 5 Torri tittade också på

Cortina d'Ampezzo, Province of Belluno

Besökt Ristorante 5 Torri? Berätta vad du tyckte!